Is Geert gek dat hij gaat?

Geplaatst door Joost Niemoller op 8 september, 2010 - 10:02
Gisteren NOVA gezien? O, nee, Nieuwsuur. Door zichzelf gepromoot als ‘onafhankelijk.’ Want: VARA doet niet meer mee. Sommige dingen zijn anders. Het decor is blauw, Ferry Mingelen komt per robotarm uit het decor, er is voetbal, maar verder is het NOVA hoor. Zo was er gisteren een uitgebreid item over de Ground Zero Moskee, waar Wilders dit weekend heen gaat. Dit item, van de hysterische Obama fan Eelco Bosch van Rosenthal, kon niet eenzijdiger. Het was puur een met bewegend beeld aangekleed, niet-kritisch interview met moskee oprichtster Daisy Khan. Hoe kon je tegen deze geweldige moskee zijn? Die argumenten kwamen niet langs. Geen enkele criticus werd gesproken. Er klonk slechts een geschifte moslimhaatster die haar dreigende taal dropte in de voicemail van de dappere Khan. Het kon niet anders of Wilders moest wel knettergek zijn dat hij daarvoor helemaal naar New York afreist, toch? Dat was de boodschap van NOVA/Nieuwsuur. Khan benadrukte dat als de bouw niet door zou gaan het wel eens vervelend zou uitpakken voor Amerikaanse soldaten in moslimlanden. En dat als deze moskee niet gebouwd zou worden, er bij de bouw van een andere moskee in Amerika ook meer problemen zouden komen. Ze zei het charmant. Maar het was natuurlijk gewoon een dreigement. Eelco vroeg niet door. Haar man, de imam Feisal Abdoel Rauf heeft het vandaag in een opiniestuk in The New York Times ineens niet meer over een moskee, maar over een multi-religieus gemeenschapscentrum, met een zwembad (zou je er gemengd mogen zwemmen?) en gebedsruimten voor allerhande geloven. Jammer alleen dat het nu net Cordoba House moest heten, u weet wel van Cordoba, de stad die de moslims ooit op het Westen veroverden. Vraag maar aan Obama Bin Laden, waar de naam ‘Cordoba’ voor staat. En, o ja, als u wilt weten wat ook weer precies de bezwaren tegen deze moskee zijn, zoals de ondoorzichtige geldstromen, de provocerende opening op 11 september volgend jaar, het feit dat de meerderheid van de New Yorkers tegen de moskee is, net als veel Amerikaanse moslims, enz. enz. lees dan eens wat meer evenwichtige berichtgeving, zoals Wikipedia. En over de rare rol van Bert Koenders; lees de blog van Carel Brendel. En zap gillende Eelco weg.

Reacties

Thomas (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:07

Zolang de Nederlandse media

Zolang de Nederlandse media het wezen van de islam niet willen doorgronden, zolang zij de ware aard en geschiedenis van dit politiek-religieuze, totalitaire systeem niet willen leren kennen, zo lang zullen zij hun desinformatie over hun kijkbuiskinderen blijven uitstorten en de objectiviteit van de berichtgeving met voeten treden.
havand (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:17

De wijze waarop de president

De wijze waarop de president van Iran een lans brak voor "godsdienstvrijheid" moet voor ieder redelijkdenkend mens toch een teken aan de wand zijn! Wilders heeft gelijk, de Islam is een kwaadaardige ideologie en die moet als zodanig bestreden worden.
Hans (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:18

De Islam het Westen uit, te

De Islam het Westen uit, te beginnen in Nederland!
PaulS (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:26

Waarom zou er nu een moskee

Waarom zou er nu een moskee staan, waar ooit in jeruzalem de tempel heeft gestaan?
tipo (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:27

Daisy Khan vond ook dat

Daisy Khan vond ook dat Wilders enkel met de problemen in Nederland moest bemoeien en niet met die van New York. Waarom zei ze dat niet tegen Bert Koenders, toen deze met 1 miljoen Nederlandse Euro's voor haar deur stond?
Karl Kraut (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:34

"Jammer alleen dat het nu net

"Jammer alleen dat het nu net Cordoba House moest heten, u weet wel van Cordoba, de stad die de moslims ooit op het Westen veroverden." Okk jammer alleen dat de stad New York moet heten, u weet wel van New Amsterdam, de stad die de Britten ooit op de Nederlanders veroverden. Misschien kan Geert dat ook even aan de kaak stellen.
breinpulp (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:36

Lees over dit onderwerp

Lees over dit onderwerp ook: Carel Brendel http://www.hetverraadvanlinks.nl/Nieuwsuur.htm Lux et Libertas http://luxetlibertasnederland.blogspot.com/2010/09/nieuwsuur-eelco-bosch... Lennart Bieshuizen http://lennartbeishuizen.nl/het-objectieve-nieuwsuur/ Gelukkig wordt er op internet een hele andere kant getoond de vraag blijft echter: Hoeveel zieltjes zijn er gisteren gewonnen met deze uitzending? manipulatieve indoctrinatie, leuker kunnen we het niet maken
SQB (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:39

"Jammer alleen dat het nu net

"Jammer alleen dat het nu net Cordoba House moest heten, u weet wel van Cordoba, de stad die de moslims ooit op het Westen veroverden." Joost Niemoller ageert tegen de eenzijdige nieuwsuur informatieverstrekking. Enigzins hypocriet. De naam 'Cordoba House' is gedateerd, het centrum zal, in reactie op de kritiek, 'Park51' gaan heten.
Anton (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:40

Clairy Polak die op de

Clairy Polak die op de ouderwetse VARA wijze tegen Zalm aan het katten was geeft ook al niet veel vertrouwen in de onafhankelijkheid van NieuwNova. Helaas is het programma wat Powned daartegenover zet zo bedroevend, dat links voorlopig nog wel een dikke voorsprong op de PO behoudt.
Hal Incandenza (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:41

@Joost De financier is ook

@Joost De financier is ook eigenaar van Fox News, wonderlijk niet: http://www.daily.pk/alleged-%E2%80%9Cground-zero-mosque%E2%80%9D-financi... Wil je daar ook even over vallen? Het project werd trouwens vanaf het begin een community center genoemd...
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:44

Tipo en Kraut Tel daarbij op

Tipo en Kraut Tel daarbij op dat de nabestaanden hoe dan ook er pijnlijk aan herinnerd worden . Moskee of niet en of ie nou op 9/11 opent of niet , het blijft voorlopig zeker een open wond voor een hoop New Yorkers en dat mevr. Khan daaraan voorbijgaat en enkel erop zegt dat verhuizen ervan ook vergaande consequenties zou kunnen inhouden voor (nog te bouwen ) mosketen elders in de USA ? Bullshit . Het is gewoon nog te vroeg voor zoiets in New York zelf . En dat Geert de tegenstanders een hart onder de riem steekt ? Had Koenders dat geintje maar niet moeten flikken : +- 1 miljoen Nederlands! belastinggeld ertegen aan (weg) gooien .
Joost Niemoller (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:45

Karl Kraut, (en SQB) Lees

Karl Kraut, (en SQB) Lees dan het stuk vandaag van imam Rauf. Hij heeft het weer voluit over het Cordoba House hoor http://www.nytimes.com/2010/09/08/opinion/08mosque.html?_r=2&th&emc=th
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:48

Anton op 08 Sep 2010 om 11:40

Anton op 08 Sep 2010 om 11:40 # Nieuw Nova ? hahahaha ! Cohen is zeker ook PVV-er geworden ?
Thomas (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:48

@ SQB op 08 Sep 2010 om 11:39

@ SQB op 08 Sep 2010 om 11:39 # Subsequently, Cordoba Initiative renamed the structure "Park51", after the location's address at 51 Park Place, although it continues to refer to the project itself as Cordoba House. http://en.wikipedia.org/wiki/Park51 Dat heet van twee walletjes eten.
Mar (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:51

Wilders gaat naar het

Wilders gaat naar het verkeerde anti-islam feestje. Hij moet naar Gainesville, Florida. Het spektakel wat daar gaat plaatsvinden op 11 september trekt wereldwijd aandacht. http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/510610/2010/09/08/...
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:53

verwilderd op 08 Sep 2010 om

verwilderd op 08 Sep 2010 om 11:48 # De geschiedkunde van merendeel Amerikanen is net als de Nederlandse onder de maat . O.a. door bezuinigingen op onderwijs , hier en in de USA. Anders zou Cordoba (House )een hoop kiezers wel wat meer zeggen dan dat 't enkel 'n naam zou zijn. Het lef hebben ze net niet dat centre New Mekka te noemen
Joop (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:54

De leider van Iran had het in

De leider van Iran had het in het gesprek over godsdiensvrijheid respecteren. Ga eens als cristelijke naar zijn land. En zeg eens dat je in de bijbel gelooft. Het touwtje voor je nek en de hijkraan staan al klaar. Waarom vroeg die journalist daar niet op door? Die duivel probeerde zijn land goed te verkopen en hij maar denken dat wij dat geloven. Internet heeft veel mensen een andere kijk op de wereld gegeven. Zelfs bij de tv-programmamakers hebben ze dat nog niet door. Ook bij Nova/nieuwsuur niet. Ook de live debatten op tv. maken de mensen wijzer. Al wordt daar natuurlijk selectief mee omgesprongen vwb het uizenden van de beelden. in de nieuwsprogramma's. Ze blijven de kijker voor dom verslijten.
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:54

De geschiedkunde van

De geschiedkunde van merendeel Amerikanen is net als de Nederlandse onder de maat . O.a. door bezuinigingen op onderwijs , hier en in de USA. Anders zou Cordoba (House )een hoop kiezers wel wat meer zeggen dan dat 't enkel 'n naam zou zijn. Het lef hebben ze net niet dat centre New Mekka te noemen
wim h.siemonsma (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 10:57

Er is hoop. We hebben

Er is hoop. We hebben vrijheid van godsdienst. Geloven in goden heeft wel iets charmants. Ik heb altijd genoten van de verhalen rond goden en helden. Oppergod Zeus die van de Olympus afdonderde, Afrodite als bloedmooi godinnetje, hun priesters en zieners die uit de ligging van geitendarmen konen aflezen wat die goden wilden, spannend verhalen. Later b.v. de christenen: de liefde prekend maar te vuur en te zwaard hun geloof verbreidend. Een jong mens van 34 jaar die zichzelf de zoon van god noemde. Vader-god liet hem op erbarmelijke wijze doodgaan. Je zal zo'n kind maar wezen... Blijkbaar heeft dat veel mensen aangesproken. Waarom dan zo moeilijk doen als moslims ook zo hun sprookjes hebben? dat mag toch? Evenals christenen zijn b.v. ook moslims erg opdringerig in het verbreiden van wat zij hun waarheid noemen. Te vuur en te zwaard, zie de geschiedenis. Ok zij beroepen zich op verhalenbundels die blijkbaar uit een andere wereld stammen. Hun binding met de goden. Mag van mij allemaal maar ze moeten ophouden met het onderdrukken van andersdenkenden, vrouwen b.v. Ook orthodoxe gristenen vinden in ons land dat de vrouw onderhorig is aan de man en niet geschikt is om te besturen... Ik wordt bijna jaloers. De lange en gevoelige teentjes van moslimleiders vormen een probleem. Hak ze symbolisch af zou ik zeggen. Monddood maken. Geert Wilders zit op de goede weg. Hij helpt de Nederlanders om de dwaasheid van gelovigen in te zien. Zeker hun uitwassen. Daar hebben we tenslotte politieke leiders voor. Welke intellectueel duft met droge ogen te beweren dat godsdienst niet impliceert het onderdrukken van andersdenkenen ? Te beginnen met je eigen kinderen. De school, de kergenootschappen, de verengingen, de politieke partijen. En dan is in Den Haag ineens een religie geen politiek systeem? Geen ideologie? Mijn opdracht aan andersdenkenen is: ga fietsen .... Eventueel te huren bij de PVV. Koers: ground-zero.
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 11:00

Joop op 08 Sep 2010 om 11:54

Joop op 08 Sep 2010 om 11:54 # " Internet heeft veel mensen een andere kijk op de wereld gegeven. Zelfs bij de tv-programmamakers hebben ze dat nog niet door." Niet ? Om de donder wel , Islam of niet , het gaat reli en links net als in Iran om de macht en de pegels. Niet om de knoran of de ideologie ('geloof'? ) islam Het beest moet 'n naam hebben , nietwaar ? . Is alleen maar een middel om het doel te heiligen
tipo (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 11:00

Daisy Kahn kan beter eerst

Daisy Kahn kan beter eerst een synagoge bouwen in Mekka die 'New Jerusalem' heet. Dat helpt de wereldvrede veel meer. http://www.dotpenn.com/index.php/World/Saudi-Landmark-Commission-Approve...
SQB (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 11:07

@ Thomas Dank, helder. Dan

@ Thomas Dank, helder. Dan nog heeft Joost Niemoller een feitelijk onjuistheid gepubliceerd, maar dit onderwerp verdient geen mierenneukerij. Ik ben benieuwd of Geert Wilders de bescheiden verstandige koers die hij bij het kamerdebat gisteren koos voort zet, of dat hij provocerend Wilderesk van wal steekt zaterdag. Voor het voortvaren van rechtse coalitie onderhandelingen zijn teksten als 'Bloomberg is the biggest coward in New York', en 'Barack Hoessein Obama is a total freak', zeer onverstandig. Het zou - opnieuw - een gerechtvaardigd podium bieden aan prominente CDA'ers dat mogelijk de neerwaartse tendens van CDA-leden tégen DDS-I verstevigd.
Karl Kraut (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 11:09

Een sponsor van de 'moskee',

Een sponsor van de 'moskee', de Saoedi-Arabier Prins Al-Waleed bin Talal, is tevens mede-eigenaar van FOX News, de grote gangmaker van deze media-hoax. Het gedoetje over dat Cordoba House is niks dan een rookgordijn, alle figuranten ensceneren hun welbekende media-rolletje, en zo ook de pavlov-media. Misschien zou het verstandiger zijn eens te protesteren tegen de wapenleveranties van de VS aan de sharia-staat Saoedi-Arabië. Dat lijkt me eigenlijk een stuk relevanter.
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 11:13

Karl Kraut op 08 Sep 2010 om

Karl Kraut op 08 Sep 2010 om 12:09 # Yep , een rookgordijn ..en als de rook is opgetrokken staat half New York vol minaretten.
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 11:15

En kan de VS een hoop meer

En kan de VS een hoop meer wapens leveren aan vredelievende moslimstaten .
Carel (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 11:16

Het item in Nieuwsuur gaf in

Het item in Nieuwsuur gaf in 7,5 minuten weer wat er mis is bij nieuwsrubrieken als Nieuwsuur. http://www.hetverraadvanlinks.nl/Nieuwsuur.htm
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 11:16

Overigens geldt dat ook voor

Overigens geldt dat ook voor Nederland , levert ook wapens...Nog niet eens aan de hoogstbiedenden ...
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 11:20

Aangezien ik toch liever

Aangezien ik toch liever tegen kerktorens en erin de prachtige kerkorgels van Hinsz , Schnitger etc. aankijk en ernaar luister ipv moskeekoepels en gejodel vanaf minaretten kies ik dus voor het eerste . Dus stem ook PVV die dat liever buiten de deur houdt.
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 11:22

Carel op 08 Sep 2010 om 12:16

Carel op 08 Sep 2010 om 12:16 # ...in recordtijd zo'n beetje .Maar dat wist je al wel van tevoren
tipo (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 11:23

@Carel De uitsmijter van

@Carel De uitsmijter van Twan Huys na dat item op Nieuwsuur: "“Wilders herhaalde vandaag dat hij de toespraak in New York belangrijker vindt dan de formatie” Dat waren echter de letterlijke woorden van Job Cohen in het Tweede Kamer debat en niet die van Wilders. Wilders heeft dat helemaal nooit verklaard, laat staan dat hij het herhaald heeft.
Gielah (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 11:31

Overigens was wat er bij Pauw

Overigens was wat er bij Pauw & Witteman gebeurde, gisteravond laat, mijns inziens zeer opmerkelijk. Daar zat namelijk een meneer(tje) Ruhulessin zo griezelig en radicaal islamitisch te wezen - plus hele enge grijns en de bekende moslimgewoonte om dwars door iedereen heen te schreeuwen - dat daarna helemaal niemand, die het gezien heeft, nog zal twijfelen aan het nut voor Wilders om naar New York te gaan en daar zijn toespraak te houden, a.s. zaterdag.
Mar (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 11:39

Izz ad-Din Ruhulessin is

Izz ad-Din Ruhulessin is gewoon een ophitser, een stoker, iemand die geniet van mensen over de rooie jagen. http://www.hpdetijd.nl/2009-10-22/biddende-moslimstudent-dist-ongelovigen
Karl Kraut (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 11:45

Ter broodnodige afwisseling,

Ter broodnodige afwisseling, de 'Ground Zero Synagogue' in Beiroet: http://en.wikipedia.org/wiki/Maghen_Abraham_Synagogue
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 11:59

Karl : Een standbeeld voor

Karl : Een standbeeld voor Pim op de Binnenhof
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 12:01

O , nee ! is ook zo ... is

O , nee ! is ook zo ... is geen linkse martelaar
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 12:04

Misschien nog wel voor ene

Misschien nog wel voor ene Clairy Polak of zo , kan ook zo vreselijke goed slijmheulen
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 12:09

Gielah op 08 Sep 2010 om

Gielah op 08 Sep 2010 om 12:31 # Als ik al zo'n kopvod zie bij Pauwel en wauwel denk ik gelijk aan de vorige die zo kwaad wegliep...Maar helaas , deze bleef zitten . Hoe Femke naar hem keek sprak ook al boekdelen : ze vond 'm beslist niet gezellig , maar ja ..Misschien dat ie GL stemt ?
Karl Kraut (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 12:15

verwilderd: "Een standbeeld

verwilderd: "Een standbeeld voor Pim op de Binnenhof." Tuurlijk, ook! En een ontmoetingscentrum voor Fortuynzoekers aller gezindten, Het Corona House, waarin dan een leeskabinet met Pims verzamelde werken in leer gebonde, een donkere kamer ter ontwikkeling en ontspanning, een café waar roken verplicht is, een karaoke bar waar je mee kan zingen wat Pim dacht... Er valt dus zoveel te verzinnen wat nog niet bestaat. http://nl.wikipedia.org/wiki/Corona_(sigaar)
PetervL (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 12:19

Veel hypen helpt, zoals bij

Veel hypen helpt, zoals bij de aankondiging van Fitna. Het zou in de "stijl" van Wilders passen om aan te kondigen dat hij een koran meeneemt onder zijn arm om er tijdens zijn speech iets symbolisch mee te doen. Dat trekt de media aan, want wat zou dat zijn? Verscheuren?, op spugen? erop gaan staan? alles kan (het is tenslotte maar papier). Uiteindelijk blijkt hij dan alleen iets voor te lezen.
derck (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 12:31

Fijn om op DDS weer eens een

Fijn om op DDS weer eens een stuk te lezen waarmee ik het tot de laatste komma eens ben (tja Joost)
Gielah (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 12:36

@ Verwilderd.- Ik zat te

@ Verwilderd.- Ik zat te denken dat Femke Halsema nú toch wel moest inzien dat de multicultisamenleving ook weleens wat minder prettige kantjes zou kunnen hebben en dat het dus echt niet allemaal hallelujah en gloria is.. de vent was beslist niet geschokt door de eventuele ( bijna zekere) dood door steniging van die arme mevrouw, die hoogstwaarschijnlijk volmaakt onschuldig is. Elk woord dat hij dramde zei in feite: 'Ik hoor in elk geval NIET in een westers en democratisch Nederland..'. Ik hoop dat mevrouw Halsema dit ook verstaan heeft.
Herman01 (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 13:01

@Gielah, De Halsema's van

@Gielah, De Halsema's van Nederland (de halzen) hebben een plaat voor hun kop zo dik als een koran. Ze ergerde zich aan die vent, terecht overigens, maar vergat dat Geert Wilders ons waarschuwt voor deze fanatieke en gevaarlijke figuren. Daar wil ze niets van weten want het past niet in haar straatje. Geert zal in New York ongetwijfeld voor opzien zorgen, hij is in de US zeer bekend, 1000 maal meer dan Femke, en de vrouw van de imam was terecht bang voor de commotie die op 9/11 zal ontstaan.
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 13:14

Gielah : Als u nog twijfels

Gielah : Als u nog twijfels wilt hebben WAAROM anderhalf miljoen mensen op Wilders stemmen ? http://pauwenwitteman.vara.nl/Uitzending-detail.113.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=17469&tx_ttnews[backPid]=116&c Hash=b315e2bb6f0825577aa05855bd3ae7d2 Met name over aanstaande steniging Niet de eerste , de laatste zeker ook niet , los van die hangpartijen daar in Iran en engerdje Izzy erop zegt dat het een Iraanse aangelegenheid blijft. Wij kunnen hier bij wijze van spreken ook deze figuur stenigen en erbij blijven dat het een Nederlandse aangelegenheid is
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 13:23

Gielah : En als Femke in dit

Gielah : En als Femke in dit programma aan moet horen dat zo'n moslimfundi naast haar gezeten 't over de 'rechten' van de mens heeft en zij de 1.5 miljoen PVV-stemmers niet eens ziet staan , passen die twee m.i. wel bij elkaar . Zitten alleen een paar 'kleine ideologische verschilletjes ' tussen .
Mar (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 13:25

@Herman01 Deze jongeman is

@Herman01 Deze jongeman is van Moluks/Nederlandse komaf, is niet geïmporteerd en heeft zich bekeerd tot de islam. Zoals ik al eerder schreef, deze jongeman vindt het heerlijk om mensen over de rooie te jagen en weet ook precies op welke knoppen hij moet drukken. Het is een mafkees, net zoals die dominee uit Gainesville. Onze lieve heer heeft nou eenmaal rare kostgangers.
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 13:26

Gielah op 08 Sep 2010 om

Gielah op 08 Sep 2010 om 13:36 # Wil er op reageren met dat ik het helemaal met je eens ben. Weinig vredelievend , naastenlievend persoon die ook ik liever ziet gaan dan komen. Pauwel en Wauwel moet ik eigenlijk bedanken voor invitatie van zulke (naar) 'geestige' pleefiguren die hun kijkcijfers 'opvijzelen' . Hoe meer , hoe beter. he he
Herman01 (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 13:33

@Mar, Klopt wat je zegt, hij

@Mar, Klopt wat je zegt, hij is beslist niet stom en daardoor des te gevaarlijker. Hij trekt natuurlijk wel de belangstelling van de AIVD.
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 13:34

Mar op 08 Sep 2010 om 14:25 #

Mar op 08 Sep 2010 om 14:25 # Zoals je al eerder schreef, deze jongeman vindt het heerlijk om mensen over de rooie te jagen en weet ook precies op welke knoppen hij moet drukken. Yep , kan Wilders alleen veel beter en deze moslimsnotaap Izznogwatdizzy? .. mag straks ook wel beschermd worden. Tegenover 1.5 miljoen broeders en zusters van 'm staan evenveel zo niet ondertussen al aardig wat meer PVV-ers . Komen er alleen maar meer van bij ..per uitzending van Pauwel en wauwel...Hahahaha !
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 13:50

Nog even en Geert staat in

Nog even en Geert staat in New York bij Ground Zero ...Met de halve wereldpers om 'm heen waar Femke alleen maar van kan dromen Mag Geert ook net als Femke en die izznogwadizzymoslim zeggen wat ie wil .
Joop (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 14:01

Ja, Verwilderd. Ze weten dat

Ja, Verwilderd. Ze weten dat daar wel. Alleen doen ze net dat de mensen dom zijn en blijven ze hun eigen weg bewandelen van indoctrinatie. Die weg is door internet achterhaald. En ik vraag me af of ze DAT wel doorhebben. Bekijk al die nieuwsprogrammas maar eens. Wat ze vertellen is met de computer op je schoot alweer te weerleggen en is de waarheid te achterhalen.
Gielah (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 14:08

@ Verwilderd: Figuren die

@ Verwilderd: Figuren die het - uit naam van de onverdraagzame islam - heerlijk vinden om anderen over de rooie te jagen, zijn levensgevaarlijk... als je hen ook maar één vinger geeft. Enerzijds is het wel goed dat wij hem hebben kunnen zien tekeer gaan bij P&W. Elders ( Art.7) las ik dat iemand schreef: 'Die schuift in zijn eentje 25 zetels naar Wilders toe'. Anderzijds werd hij daar natuurlijk véél te tolerant behandeld! Hij had het idee een serieuze gesprekspartner te zijn, misschien zelfs wel de belangrijkste, vandaar dat hij over iedereen heen denderde. De ongelovige fascinatie waarmee de anderen aan tafel hem bekeken was beslist niet de domper, die hij nodig had. Of hij als moslim geboren is of zich later tot de islam bekeerd heeft, interesseert mij eigenlijk weinig. Dat hij nu een moslim is, bleek tamelijk duidelijk... en dat hij er een van de verkeerde soort is... die geen enkel begrip heeft voor een westerse rechtsstaat, daarover kon ook geen misverstand bestaan. Moet u eens nagaan hoe zo'n knul straks tegen de rechtszaak tegen Geert Wilders zal aankijken. De man, die zo'n beetje als enige in Nederland zijn krankzinnige ideologie wil tegenhouden, staat dan verdorie als een aangeklaagde voor de rechter! Dat is één grote aanmoediging voor mensen als hij! Hij gaat dan nog denken dat hij enigszins gelijk heeft. Schandelijk en oerstom dus... wat de Nederlandse overheid doet. Collaboratie met de vijand... niet meer en niet minder. Dát zou nu eens verboden moeten worden!
Mar (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 14:25

@verwilderd "Yep , kan

@verwilderd "Yep , kan Wilders alleen veel beter en deze moslimsnotaap Izznogwatdizzy? .. mag straks ook wel beschermd worden. Tegenover 1.5 miljoen broeders en zusters van ‘m staan evenveel zo niet ondertussen al aardig wat meer PVV-ers" En waar moet deze jongeman dan tegen beschermd worden? Het enige wat hem kan overkomen is zonder proces de gevangenis in vanwege staatsgevaarlijk.
Jaco Kars (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 14:31

De heer Wilders maakt

De heer Wilders maakt binnenkort deel uit van de leiding van een islamofiel land, waar men geen formele scheiding tussen kerk en staat kent, met belastinggelden moskeeen voor Mili Gorus laat bouwen, extremistisch islamitisch basisonderwijs volledig financiert, en er maar niet in slaagt een religieus geinspireerde straattereur onder de knie te krijgen. Dergelijke zotte verschijnselen kennen wij in de U.S. helemaal niet. Mijneer Wilders gaat nu een zendingsreis ondernemen naar New York City om ons de les te lezen over de locatie van een moskee. Dat is calvinocommunistische zendingsdrift in optima forma: zich druk maken over een stofje in het woonvertrek van een ander terwijl men zelf op een mestvaalt woont. De Nederlanders kunnen zich gelukkig prijzen dat vrijwel niemand hier weet wie Wilders is. Dat zal na zijn missie ook niet anders zijn, maar het zijn juist deze dingen die ervoor zorgen dat vrijwel niemand in het buitenland de aldoor predikende en vermanende Nederlandse politici serieus neemt. Het zou nog wat anders zijn wanneer Wilders trots kon verwijzen naar de geweldige Nederlandse prestaties op dit gebied, maar dat kan hij helemaal niet. Wij doen deze dingen allemaal veel beter. Dan kan de heer Wilders maar beter z’n mond houden. Hoe zou u het nu vinden wanneer het Iraanse deel van het internet bol zou staan van de Iraniers die op hoge toon beweren dat de bouw van een katholieke kerk op Urk een schandaal is? Zo erg dat ze een of andere politicus naar Urk sturen om tegen de bouw van die kerk te demonstreren en de Hollanders te vertellen hoe ze met religie moeten omgaan? Het antwoord op de vraag is dan ook: Geert is gek!
DSV (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 14:37

Geert gaat gewoon hobnobben

Geert gaat gewoon hobnobben met z'n vrienden in de U.S. 9/11 GZ is gewoon een geste en een welkome aanleiding.
Thomas (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 15:16

@ Jaco Kars op 08 Sep 2010 om

@ Jaco Kars op 08 Sep 2010 om 15:31 # - De heer Wilders is geïnviteerd - De problematiek is, niet alleen volgens Huntingdon, mondiaal - De Iraniërs-Urk vergelijking gaat volledig mank - Karsie Knetter
Hal Incandenza (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 15:34

@Thomas De heer Kars spreekt

@Thomas De heer Kars spreekt in hyperbolen betreffende de Nederlandse situatie omdat hij te veel DS leest en te weinig de praktijk kent. Maar dat de scheiding van kerk en staat en godsdienstvrijheid in de VS in betere handen zijn is evident. Het is trouwens HuntingTon, dat komt ervan als je het niet gelezen hebt....
Joost Niemöller (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 15:35

Jaco Kars, Als er op Urk

Jaco Kars, Als er op Urk 3000 moslims waren omgekomen door een aanslag van christenen, dan was er in NL vast (en terecht) veel begrip geweest voor het feit dat Iran zich zorgen zou maken over de bouw van een kerk op Urk. Verder gaat iedere vergelijking altijd mank.
Zande (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 16:17

Ja jaco, jullie doen de

Ja jaco, jullie doen de dingen echt veel beter. Als je tenminste uitgelachen worden beter wilt noemen. En zoals gezegd, een tijdje in de VS wonen en je heimat "jullie " noemen is ziehiehielig!
Mar (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 16:30

@Joost "Dat is natuurlijk

@Joost "Dat is natuurlijk complete onzin, maar ik ga wel met heel veel plezier naar Ground Zero toe."
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 16:52

Mar op 08 Sep 2010 om 15:25 #

Mar op 08 Sep 2010 om 15:25 # Staatsgevaarlijk ? dat studentje ? Als die over zich heen krijgt wat Wilders al jaren krijgt houdt ie zich gauw genoeg gedeisd. De snotaap...Hahaha ! Staatsgevaarlijk zijn Ballin , Donner en Demmink ..respectievelijk CDA , CDA en VVD...Had ook liever dat Geert de stekker eruit liet , maar ik wil hem ook wel zien 'meeregeren' . If you can't beat them now , join them . verwilderd op 08 Sep 2010 om 14:59 #Te gestoord voor woorden: TBS-klinieken willen patiënten eerder met verlof sturen " Die politici en softies die daar achter staan zouden verplicht moeten worden in maatschappelijk leven dagelijks als buddy te moeten optreden voor die zieke geesten Dat het ook pedo’s zal betreffen mag geen verwondering oproepen als je al weet dat VVD-er Joris Demmink , de SG van Justitie , na CDA-er Hirsch -Ballin de hoogste ambtenaar in Nederland zelf al jaren wordt verdacht van pedofiele praktijken en hier naar alle waarschijnlijkheid weinig op tegen heeft of zal hebben . Nota bene , of eigenlijk Godverdomme , ondanks alle kritiek en kranteartikelen op en over Demmink droeg Donner als voorheen min. v. Justitie hem ook nog ‘s voor bij de Kroon. (en Ik maar denken dat je een smetteloos blazoen moest hebben : De Demmink Doofpot). Zijn die reli-linkse geitenwollesokkerukkers van o.a Pompe kliniek nu helemaal van de pot gerukt?! "
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 17:01

Jaco Kars op 08 Sep 2010 om

Jaco Kars op 08 Sep 2010 om 15:31 # Ik lach me 'n deuk .. Mafkees..
Jaco Kars (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 17:04

@Zande >een tijdje in de

@Zande >een tijdje in de VS wonen en je heimat “jullie ” noemen is ziehiehielig! Kletskous. Ik ben geboren en getogen in Singapore. In Nederland heb ik alleen de middelbare school bezocht. Ik beheers de Nederlandse taal, weet ongeveer wat er gebeurt, maar mijn Heimat is het beslist niet. De Amerikaanse nationaliteit bezit ik vanaf mijn geboorte. Ik woon onafgebroken in de U.S. sinds 1990. Ik kom alleen naar jouw Heimat als de heer Wilders mij minister van buitenlandse zaken maakt. Ik spreek Engels, bezit drie paspoorten, en ben dus de ideale kandidaat.
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 17:13

Gielah op 08 Sep 2010 om

Gielah op 08 Sep 2010 om 15:08 # Sorry voor het (te) late reageren. Maar kan me volledig vinden in Jouw reactie . Is dan ook terecht dat de kiezer hoe langer hoe meer deze , vooral ! linksche hypocrisie doorheeft en dit navenant ook steeds meer aversie tegen links oproept. Bemoeit ook nog eens , en behoorlijk opzichtig nu ook , 'n ongekozen koninklijk hoofd zich ermee... Ik moet nog zien of dat links vooral op termijn NIET een ongelooflijke en (weer een )historische ) verkiezingsnederlaag oplevert. Daar heeft het zo wel alle schijn van ,nog nagelaten al dat geleuter nu over of de nieuwe PVV-ers nu van links of rechts komen. Gr. gewilders , JeHaWe , korenhert , leninspiratie en verwilderd ..Plus nog wat nicknames ..gniffel !
Zande (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 17:13

Nee hoor, met méér dan een

Nee hoor, met méér dan een paspoort ben je als burger niet eens welkom.
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 17:16

Jaco Kars op 08 Sep 2010 om

Jaco Kars op 08 Sep 2010 om 18:04 # Vast ..Niet toevallig ook afvallig moslim?
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 17:17

Zande , dat weet ie nu pas

Zande , dat weet ie nu pas ...dattie maar een paspoort hoeft te hebben Hahahaha !
Jaco Kars (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 17:29

@Zande >met méér dan een

@Zande >met méér dan een paspoort ben je als burger niet eens welkom. Wees maar niet bang. Ik kom niet, al was het alleen maar omdat ik niet van plan ben mijn echtgenote naar de keurmeesters te geleiden die over de verblijfsvergunningen gaan. Overigens bleek uit een recent onderzoek 77% van de expats in Nederland graag weer weg wil. Ze zijn ontevreden over de wachtlijsten in de gezondheidszorg, de belastingdruk, de taal, het voedsel, de kinderopvang, de huisvesting, het slechte weer, het wantrouwen van Nederlanders ten opzichte van vreemdelingen, en vooral over de belabberde omgangsvormen. Ze waren eigenlijk alleen te spreken over de kwaliteit van het fiestpadennet.
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 17:47

Jaco Kars op 08 Sep 2010 om

Jaco Kars op 08 Sep 2010 om 18:29 # Hier hebben we geen Sarrazin die rassentheorie, waarbij hij slimme en domme volkeren onderscheidt, uit z’n duim zuigt. De Centrale Raad van de Joden in Duitsland stelde daarom vast dat Sarrazin aan rassenwaan lijdt en raadde hem aan lid te worden van de nationaal-socialistische NPD. Datzelfde hoort ook Geert aan ..met dit verschil dat ie hier wat meer ook zogenaamde gadverdamme, dat kromme woord weer : ' s o c i a l i s te n ' tegen zich heeft. Inclusief een hele stamp 'christelijke ' reli's die , na hun eigen moeder , ook hun kerk wel willen verkopen om moslims in de gelegenheid te stellen het nijpend tekort aan mosketen terug te dringen voor wat geld. Ze gaan nog net niet in Samen Op Wegdiensten samen bidden naar boven en naar Mekka , maar misschien dat het die kant op alsnog gaat ? Althans , lijkt te gaan . Je eigen vrede -en naastenlievend christelijke geloof na eeuwen laten wegdrukken ...nou , nou...PVV is hard nodig , zoveel is zeker om alleen al die christenen met wat linkschere inslag tegen zichzelf te beschermen
gerechtigheid (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 17:54

Het is een

Het is een gemeenschapscentrum, op HONDERDEN meters afstand van ground zero. Geen moskee. Een soortgelijk centrum was er reeds in die buurt, maar verouderd en/of te klein. Hysterie heeft de neiging als een sneeuwbal groter te worden. Onze chucky kan daar wel wat mee (hysterie aanwakkeren). Overigens wordt hij gesubsidieerd door rechts-joodse amerikaanse lobbies. Voor hen vooral gaat hij zijn praatje zaterdag houden. Een praatje als een uitgesleten karrenspoor zal het wel worden, we hebben 't al tot vervelens toe gehoord. Nu wil hij voor de tigste keer dezelfde soort dingen gaan brallen,maar nu in het verre buitenland, dat vindt hij belangrijker dan de kans van zijn leven om in de regering IN EIGEN LAND te komen.
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 17:54

Lekkere krompraat , he ? Hoor

Lekkere krompraat , he ? Hoor ik nou ook dagelijks in alle media...maar dan noem ik dat liegen , zeker als dat van de 'kwaliteitsmedia' en gerenommeerde reli-linkse partij'mastodonten ' komt ...Mag wel wat krompraat en wat leugens tegenover staan. Voor wat hoort wat en het betreft de politiek waarin letterlijk en figuurlijk alles geoorloofd is om maar de hogere en heilige doelen te bereiken .
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 18:04

Jaco Kars op 08 Sep 2010 om

Jaco Kars op 08 Sep 2010 om 18:29 # 77% ? Niet wat meer ? Hoop ook dat die wegblijven want Nederland is zo al vol genoeg . Veul zwien'n moak'n de spoeling dun....Moi !
Karl Kraut (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 18:06

Jaco, bedankt voor het nog

Jaco, bedankt voor het nog eens inwrijven van alle pijnpunten. Elke dag DDS e.d. lezen zal voor jou allicht het probate middel zijn om uit NL weg te willen blijven. En Geert in New York is natuurlijk het aloude, oerhollandse gidsland-ideaal. Die trol Izz ad-Din Ruhulessin is een AIVD-asset, een zuivere agent provocateur; net als die maoïstische splinters in de jaren zeventig en tachtig ook gewoon de BVD helemaal zelve bleken te zijn geweest. Nice work if you can get it, zoals staatsontvangsten in China als zusterpartij (met je 10 leden). Obama blijkt overigens ook een volledige CIA-creatie; de hele familie zit er vuistdiep in: Investigative journalist Wayne Madsen has discovered CIA files that document the agency’s connections to institutions and individuals figuring prominently in the lives of Barack Obama and his mother, father, grandmother, and stepfather. http://www.lewrockwell.com/orig11/madsen1.1.1.html
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 18:13

... dat broertje van Geert

... dat broertje van Geert ...die Paul Wilders . Gaat die niet naar GZ? Krijgt ie vast wel de reiskosten vergoed van Televaag of ander links , dan wel semigristelijk sensatiedagblaadje
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 18:14

Karl Kraut op 08 Sep 2010 om

Karl Kraut op 08 Sep 2010 om 19:06 # Gniffel !! Die zit !
Zande (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 18:16

@ Jaco Ja en? Ik ken er

@ Jaco Ja en? Ik ken er hier 16 miljoen die wel weg willen. Wees maar vooral niet bang dat ik hier een misplaatste aanval van vaderlandsliefde krijg hoor. Maar als de PVV het hier weer een beetje leefbaar krijgt door alles wat de boel verziekt gewoon de grens over te pleuren, dan komt het misschien nog goed. Zoals je weet, hebben we vrijwel alle nadelen , improductieven , criminelen en kostenposten geïmporteerd.
Schnoebel (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 18:19

Met 3 paspoorten bedoelt dhr.

Met 3 paspoorten bedoelt dhr. Kars natuurlijk dat hij 3 nationaliteiten bezit m.a.w. hij IS 3 nationaliteiten. Dus door te spreken over "jullie" als hij (als bezitter van ook die nationaliteit) eigenlijk "ik" zou moeten zeggen maakt meteen duidelijk dat het hebben van meer dan een nationaliteit een farce is. Het aannemen (verkrijgen) van meer nationaliteiten, naast de oorspronkelijke, heeft slechts tot doel deel te kunnen hebben aan de voordelen van die extra nationaliteit. Vandaar dat men dan ook liever spreekt over het hebben van meerdere paspoorten (document) i.p.v. nationaliteit (identiteit). Dat dat Nederlandse "paspoort" voor hem ook als zodanig bezien wordt (voordeel behalen) geeft hij aan door wel graag in "onze heimat" de functie van minister van buitenlandse zaken te willen vervullen, zelfs in een kabinet waar, de door hem zo verfoeide, hr. Wilders deel van uit maakt. Dat Kars 3 nationaliteiten bezit geeft ook al aan dat hij geen Nederlander van oorsprong is want een autochtone Nederlander verliest zijn Nederlandschap zodra hij een andere nationaliteit aanneemt.
toetssteen (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 18:19

@Jaco Kars De belastingdruk

@Jaco Kars De belastingdruk zegt u? Ooit hiervan gehoord: http://www.enneman.nl/30_procent_regeling.htm Enne, dat slechte weer....., tja het zou verboden moeten worden. Het voedsel.....? Huisvesting..... Mmmm, ik heb een aantal buitenlandse kennissen die het erg raar vinden dat ik maar twee badkamers heb. En mijn oprit is te krap, na de vierde auto is er geen plaats meer. Wantrouwen ten opzichte van vreemdelingen.... Onzin. Onze omgangsvormen. Dat hangt sterk af uit welk land men afkomstig is. Een Chinees vindt ons nogal lomp omdat we te rechtstreeks zijn. Maar ach, ik krijg vaak de kriebels als ik aan een tafeltje zit met iemand die vreselijk smakt. En het was ook nogal wennen aan hun gewoonte te zeggen dat ze het begrijpen, terwijl ze er helemaal niets van snapten. Met alle vervelende gevolgen.... De taal..... Mijn Singaporese schoondochter vindt Nederlands erg grappig. En ik haar Singlish. Maar inderdaad, aan de kinderopvang moet veel verbeterd worden en die wachtlijsten weggewerkt.
Jaco Kars (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 18:24

@verwilderd >Hier hebben

@verwilderd >Hier hebben we geen Sarrazin die rassentheorie, >waarbij hij slimme en domme volkeren onderscheidt, >uit z’n duim zuigt. Neen, maar het ontbreken van een Nederlandse Sarrazin is nog wat anders dan de aanwezigheid van een uitstekend fietspadennet. Het tweede is een verdienste, het eerste is een kwestie van geluk. De heer Wilders is echter wel zo slim dat hij niet in de val van Sarrazin trapt. Hij zal het over cultuur en religie als oorzaken van onaangepast gedrag blijven hebben, en waarschijnlijk nooit de fout maken dit toe te schrijven aan erfelijke domheid of een genetische basis voor oncalvinistisch gedrag. Dat is maar goed ook, want indien die grens wordt overschreden, wordt men erfgenaam van de nsb, en raakt men al snel gemarginaliseerd. >Je eigen vrede -en naastenlievend christelijke geloof >na eeuwen laten wegdrukken Op Bormann en Rosenberg na waren alle toonaangevende nazi's christenen. Daarom stuurden de Iraniers ook een protesterende politicus naar Urk. Zij hadden namelijk gelezen dat Goebbels een vrome rooms-katholiek was. Om de brave Urkers te behoeden voor het afschuwlijke katholieke naziterrorisme hebben zij toen de Iraanse Wilders een vlammende toespraak op Urk laten houden.
Jaco Kars (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 18:37

@Schnoebel >een autochtone

@Schnoebel >een autochtone Nederlander verliest zijn Nederlandschap zodra >hij een andere nationaliteit aanneemt. >geen Nederlander van oorsprong Wat een onzin weer. Indien men met twee nationaliteiten wordt geboren, verliest men echt niet het Nederlanderschap omdat men tevens met een andere nationaliteit werd geboren. Op de regel van het aannemen van een andere nationaliteit (dan gaat het dus om naturalisatie, niet om geboorte) bestonden en bestaan nog steeds uitzonderingen. Indien men trouwt met een buitenlander en in dat buitenland gaat wonen, mag men ook volgens de huidige Nederlandse wet (herzien in 2003) de nationaliteit van dat land aannemen zonder dat het Nederlandschap verloren gaat. Wat een autochtone Nederlander is weet ik niet, maar ik geef om louter opportunistische redenen mijn Nederlanderschap niet op, zodat ik straks, als ik oud ben, geheel op jullie kosten een riante sociale steunuitkering in de wacht kan slepen!
Jaco Kars (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 18:38

@Schnoebel >verliest zijn

@Schnoebel >verliest zijn Nederlandschap zodra >hij een andere nationaliteit aanneemt. >geen Nederlander van oorsprong Wat een onzin weer. Indien men met twee nationaliteiten wordt geboren, verliest men echt niet het Nederlanderschap omdat men tevens met een andere nationaliteit werd geboren. Op de regel van het aannemen van een andere nationaliteit (dan gaat het dus om naturalisatie, niet om geboorte) bestonden en bestaan nog steeds uitzonderingen. Indien men trouwt met een buitenlander en in dat buitenland gaat wonen, mag men ook volgens de huidige Nederlandse wet (herzien in 2003) de nationaliteit van dat land aannemen zonder dat het Nederlandschap verloren gaat. Wat een autochtone Nederlander is weet ik niet, maar ik geef om louter opportunistische redenen mijn Nederlanderschap niet op, zodat ik straks, als ik oud ben, geheel op jullie kosten een riante sociale steunuitkering in de wacht kan slepen!
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 18:41

Moet je niet te lang wachten

Moet je niet te lang wachten ...per jaar langer dat je wegblijft krijg je wel 2% minder AOW.
Zande (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 18:42

"zodat ik straks, als ik oud

"zodat ik straks, als ik oud ben, geheel op jullie kosten een riante sociale steunuitkering in de wacht kan slepen!" Diagnose: parasiet.
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 18:45

En de staat zit al overal in

En de staat zit al overal in te graaien ...de pensioenkassen zijn vooral voor die linkse graaitengels ook niet veilig ..dus ..Kars..blijf maar mooi daar en bouw daar toch een mooi banktegoedje op ipv wat goedkoper te potverteren en feestvieren .Kansarme remigranten/spijtoptanten hebben we hier al helemaaal geen behoefte aan
verwilderd (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 18:49

Zande op 08 Sep 2010 om 19:42

Zande op 08 Sep 2010 om 19:42 # Verspil IK verder geen energie meer aan . Weer zo'n zoveelste opnaaier..
Jaco Kars (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 18:59

@verwilderd > 2% minder

@verwilderd > 2% minder AOW. Dat krijg ik helemaal niet, omdat ik nooit premie heb betaald. Waar het mij echter om gaat is een mooie allochtonensubsidie, in de vorm van een verlate oprotpremie, op kosten van Zande.
Zande (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 19:00

Is iedere cent waard Jaco,

Is iedere cent waard Jaco, hoeveel het ook is.
Schnoebel (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 19:08

@Jaco Kars U hebt gelijk dat

@Jaco Kars U hebt gelijk dat er sinds 2003 3 uitzonderingen, mijn fout. Blijft het feit dat ik (geboren Nederlandse, meerderjarig en niet van plan te huwen met een buitenlander) mijn nationaliteit verlies zodra ik een andere aanneem. Mocht ik de bijv. de Franse nationaliteit willen (mogen) aannemen dan verlies ik de Nederlandse. Een Fransman echter kan naast zijn Franse ook de Nederlandse verkrijgen.
toetssteen (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 19:58

@Jaco Kars Bent u al uit die

@Jaco Kars Bent u al uit die dertig procent regeling?
Jaco Kars (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 20:27

@toetssteen Ik wist niet

@toetssteen Ik wist niet wat de 30%-regeling was, maar op de web site van de Nederlandse belastingdienst zag ik dat dit betrekking heeft op extraterritoriale werknemers. Dat ben ik niet, en ik ben het ook nooit geweest. Met de Nederlandse fiscus heb ik niets te maken, omdat ik in fiscaal opzicht geen Nederlander ben. Die status krijgt men, meen ik, indien men langer dan 10 jaar buiten Nederland woont. Ik meen dat ik door de Nederlandse fiscus alleen nog maar kan worden aangeslagen voor de zogenaamde bronbelastingen. Dat zijn dividendbelasting (indien men in Nederland aandelen bezit), sommige successierechten (kindsdelen van erfenissen) en ook de onroerende zaakbelasting (indien men in Nederland bijvoorbeeld een huis zou bezitten).
DSV (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 21:14

@Schnoebel op 08 Sep 2010 om

@Schnoebel op 08 Sep 2010 om 20:08 Hou je wel je Limburgse paspoort?
Jan (The other one) (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 21:45

@wim h.siemonsma U schrijft

@wim h.siemonsma U schrijft "Er is hoop". Als ik uw bijdrage lees, dan betwijfel ik of er voor u nog hoop is. Grotere naiviteit ben ik zelden tegengekomen. Maar droomt u rustig verder, hopelijk zijn er genoeg mensen die wel wakker zijn.
Jan (niet gecontroleerd) op 8 september, 2010 - 23:43

Voor wie een keer iets

Voor wie een keer iets objectiefs over de Groun Zero Mosque wil lezen: http://www.factcheck.org/2010/08/questions-about-the-ground-zero-mosque/ Ontmaskert in elk geval de leugen over de zogenaamde provorcerende opening op 11-9-11. Leek me ook al vreemd omdat met de sloop van het huidige gebouw nog niet eens begonnen is.
Schnoebel (niet gecontroleerd) op 9 september, 2010 - 01:03

@DSV op 08 Sep 2010 om

@DSV op 08 Sep 2010 om 22:14 Als Limburg buiten Nederland zou liggen zou ik nu waarschijnlijk ook een extra paspoort hebben.
Joe (niet gecontroleerd) op 9 september, 2010 - 05:16

@Joop Wil je in het

@Joop Wil je in het vervolg geen onzin uitkramen, je hebt het blijkbaar van horen zeggen dat er geen christenen en bijbels zijn. Saoedie Arabie is het enige land waar christenen met bijbels niet welkom zijn. De onzin die rondverteld wordt dat in Islamitische landen geen kerken zijn berust op onwaarheden. Indonesie is het grooste moslimland, ook daar geen problemen wat de kerk betreft Wel eens afgevraagd hoe het nou komt dat het westen, anti Islam is en het midden Oosten en sommige Aziatische landen tegen Christenen zijn? Je toont het wel bekende kuddegedrag. De klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Wellicht neem je een keer de moeite om de Talmud eens te bestuderen, (Joden)dan zul je zien dat deze weing verschilt van de Koran. Niemand heeft het hierover, omdat het veel makkelijker is om moslims te bashen. Alles wat met religie te maken heeft is mijnziens achterlijk. De Christenen hebben net zulke wreedheden begaan, als waar jij de moslims van beschuldigd. Priesters die kleine jongetjes verkrachten, dit van elkaar weten en beschermen. Is dit minder erg dan een Moslims die stenen gooit naar een vrouw? In het ene geval is het een wrede dood in het andere geval heeft deze persoon een trauma zijn leven lang en was de wrede dood misschien beter geweest. Wat mij opvalt is dat Christenen, om hun achterban te plezieren de regels die de bijbel hun voorschrijft versoepelen of anders uitleggen. Homofilie is daar een voorbeeld van. 25 jaar geleden zou het niet verstandig geweest zijn als homo om naar de kerk te gaan, zonder met de nek aangekeken te worden. Gelukkig kunnen nu homo's zelfs priester worden en krijgen vrouwen ook de gelegenheid om het ambt van geestelijke te bekleden. (SGP als uitzondering) Maar dit is alleen onder druk van de publieke opinie mogelijk geweest die homofilie steeds meer ging accepteren Moslims zijn wat minder flexibel door de jaren heen en hanteren de geschriften uit de Koran bijna zoals het geschreven staat. Men kende ook daar door de eeuwen heen een versoepeling van het geschrevene, maar dit ging lang zo snel niet als bij Christenen. Kun jij mij zeggen welke er goed of fout is? De Christenen die de bijbel in zo veel varianten hebben Jehova - Mormonen -Katholieken. die hun bijbel opofferen aan de tijdsgeest vroeger mochten vanuit de bijbel vrouwen ook gestenigd worden. Ook werd rijken wijsgemaakt dat ze in de hemel zouden komen als ze al hun bezittingen acherlieten voor de kerk Of de Moslims die vinden dat de Koran, het enige heilge boek is welke vasthoud aan de traditionele waarden zoals geschreven staat en geen ruimte laat om anders te denken. Helaas vindt men dat vrouwen nog steeds gestenigd mogen worden. Wat mij betreft zijn het beide idiote boeken die alleen maar ellende in de wereld teweeg gebracht hebben. Ik vind het dan ook zeer triest dat er mensen zijn die geloven in de heilzame werking van deze boeken. Joden die een hekel hebben aan christenen(o.a katholieken)kijk maar op You tube: why jews hate christians Christenen hebben weer een hekel aan moslims en moslims hebben weer een hekel aan joden en christenen. Er zijn ook al genoeg voorbeelden van mensen die gelovig zijn, die niet sporen Hitler-(atheist en grootste massa moordenaar ooit, zei dat de Holocaust door god ingegeven was. Bush Jr Ook god had hem opgedragen Irak binnen te vallen Idi Amin - KKK - IRA. ik zal je de rest besparen. Dit zijn niet anders dan krankzinnige fundamentalistische gekken. Is Bush beter dan Bin Laden? Jij vindt w.s van wel, maar een arabier denkt dat Bush de terrorist is en zal hem willen bestrijden
Hal Incandenza (niet gecontroleerd) op 9 september, 2010 - 09:28

@Jaco Nou niet te bont

@Jaco Nou niet te bont maken: http://www.nytimes.com/2009/05/03/magazine/03european-t.html?_r=1 Dit is zo ongeveer wat expats van Nederland vinden. Voor- en nadelen. Overigens zijn afgezien van grondwettelijke vrijheden de meeste zaken in de VS aanzienlijk slechter geregeld dan in Nederland/Europa. Opvallend is nou juist dat Amerikanen die deze kant opkomen dat juist wel zien. Diegenen die dat niet zien, zijn voor een groot deel die Amerikanen die niet eens een paspoort hebben of het buitenland bezocht. Sarah Palin anyone?
Jaco Kars (niet gecontroleerd) op 9 september, 2010 - 14:15

@Hal Incandenza >Nou niet

@Hal Incandenza >Nou niet te bont maken: Het Parool, 05-07-10: AMSTERDAM - Buitenlandse werknemers verlaten Amsterdam vaak al na een korte periode. Een kwart van hen houdt het na een jaar alweer voor gezien. Gebrek aan gastvrijheid en slechtgemanierdheid worden als belangrijkste redenen genoemd. Dat blijkt uit onderzoek in opdracht van de gemeente. De buitenlandse werknemers zijn van groot economisch belang voor de stad en zijn omgeving. De regio Amsterdam telt 1830 internationale bedrijven met zo'n 135.000 werknemers. Zij geven jaarlijks 4 miljard euro in de regio uit, 10 procent meer dan de doorsnee-Amsterdammer spendeert. Multinationals houden bij de keuze voor hun buitenlandse vestigingen sterk rekening met de wensen van werknemers. De stad moet daarom veel gastvrijer voor vreemdelingen worden, stelt Amsterdam International Crossings, een nieuw samenwerkingsverband van onder meer de Amsterdamse ondernemersvereniging Oram, het Expatcenter en de Kamer van Koophandel. In de wereldwijde veldslag om de gunst van hooggekwalificeerde werknemers, dreigt Amsterdam de slag te verliezen, zegt Oram-directeur Jack Steijn. ''De laatste jaren zien we dat steden als Barcelona, München en Madrid ons inhalen. Recent onderzoek toont aan dat voor veel buitenlandse werknemers het gebrek aan gastvrijheid de reden is om hier al snel weer weg te gaan. Je kunt hier heel eenzaam worden. >Overigens zijn afgezien van grondwettelijke vrijheden >de meeste zaken in de VS aanzienlijk slechter geregeld >dan in Nederland/Europa. En dat moet ook vooral zo blijven. Ik haat overheden die dingen voor mij 'regelen'. Ik kan dat zelf allemaal veel beter, en de overheid moet zich zo weinig mogelijk met mijn leven en inkomen bemoeien. Alleen daarom al is Nederland voor mij een onleefbaar land. Hoe kleiner de staat, hoe beter het gaat! Dat sommige Amerikanen graag in Amsterdam komen klopt. Die komen echter af op de vele bordelen en het gedoogde drugsgebruik. Ik zou daar als Nederlander maar niet al te trots op zijn. Overigens is de Amerikaanse AOW ongeveer het dubbele van de Nederlandse. Wat wil je nog meer?