Klik hier als u meer wilt lezen over ons privacybeleid en gebruik van cookies.

(Niet meer tonen)

ik stem vást niet op Geert wilders, omdat :

Geplaatst door Jasterke op 16 juli, 2012 - 13:42

.

 

1.)     Hij zich al jaren voor ’n dom blondje uitgeeft !

2.)     Hij ooit in het Openbaar het Limburgse woorje : Kopvodden gebruikt heeft !

3.)     Hij vindt dat we onze Vrijheid aan het verkwanselen zijn en ik dat niet wil horen !

4.)     Maurice de Hond (en andere jongens die met peilen de kost proberen te verdienen) steeds weer zo nadrukkelijk meten  dat ik dat béter niet kan doen !                                   

5.)     Hij in de PVV duidelijk de baas blijft en staat waarvoor hij gaat !

6.)     Om redenen die me nu niet direct te binnen schieten, maar die er vást zullen zijn !

7.)     Mijn neef ( waarmee ik vaak vis ) een voorkeur heeft voor gladde jongens !

 

EN ZO …..DAAROM  DUS !

.

Wat is Uw reden om niet op Wilders te stemmen ?

.

Meld deze aub bij:

  “Gerijmd & Ongerijmd”  http://jasterke.wordpress.com/

 .

Daar léren wij van ….

.

Reacties

Jan Van op 16 juli, 2012 - 14:51

Héb helemaal geen reden....

Hoewel de affaire "De Mos" mij helemaal niet zint....... doch een alernatief voor de PVV is er niet.....

shrimpocat op 16 juli, 2012 - 15:00

Waarmee ik vaak vis

Ik vis meestal met een hengel, niet met een neef.

Two Ravens Black Kettle op 16 juli, 2012 - 15:15

Er is simpelweg geen

Er is simpelweg geen alternatief. En dat is erg genoeg. Ik moet nu stemmen op een soc-econ. PvdA'r (lees Wilders) omdat hij de enige is die de drie I's serieus neemt en strijdt tegen de EUSSR-monstruositeit. Tuurlijk je kunt altijd op de LP stemmen (een partij waar ik qua denkbeelden dichter bij sta)  Maar mon dieu !  Meer imnmigratie, poorten wijd open en who cares ! Alles kumtgoe. yeah right. Hoe naief kun anno 2012 nog zijn. Stelletje kleuters, lees eens een kroniek !! Dus ondanks al mijn bezwaren, al mijn scepsis, al mijn frustraties en irritaties volg ik jufferachtig tuttend, intens korzelig, grimmig  en (regelmatig) vol onbegrip het uiterst smal PVV berg-padje. De VVD levert ons uit aan Guy verhostad, de LP is de walhalla voor de asiel-industrie, de sympathieke SGP stamt uit 10.000 BC, de PvdD stemt met elke weg-met-ons motie mee (muv. de EUSSR waarvoor ik ze dankbaar ben) en de rest kan sowieso nooit (meer) op mijn stem rekenen. En dus wordt het Wilders. Iemand die stelselmatig kakelt dat NL kapot BEZUINIGD wordt en dat we gerust kunnen feesten met een >3% begrotingstekort. Mijn hemel hoe sneu kun je worden. Maar ja. Geen alternatieven and all that. O ja en natuurlijk ben ik volgens de kruisvaarder van de Poco Twan Huys natuurlijk ook een boosaardige, racistische joden verbrander met het IQ van een fruitvlieg. 

Jasterke op 16 juli, 2012 - 15:16

  tja @ shrimpocat...dat zet

tja @ shrimpocat...dat zet ( lijkt me toch ) niet écht eh. zoden aan de dijk hé ?

Jasterke op 16 juli, 2012 - 15:22

absoluut...

.

beloofd @Two Ravens Black Kettle....u bent straks eregast op ons draadje:  waarom we wél op deze kanjer stemmen...

:-(

nick op 16 juli, 2012 - 19:17

DUS!

@OphEUffen,

DAAROM DUS!!

Beukman op 16 juli, 2012 - 21:02

niet omdat het een klootzak is

Waarom ik vast niet op Geert Wilders stem?
Niet omdat hij raar haar heeft, want dat vind ik wel leuk.
Niet omdat het een gore klootzak is, want dat zijn zoveel politici.
Niet omdat het een autoritair ventje is, want dat zijn er zovelen.
Niet omdat het een demagoog is, want daar heb je er wel meer van.
Ook niet in de eerste plaats omdat hij de oude liberale Hollandse waarden van de vrijheid van meningsuiting en drukpers wil indammen. 
Eveneens niet in de eerste plaats omdat het een racist is.
Ook al niet omdat hij mensen en groepen stigmatiseert en criminaliseert.
Evenmin in de eerste plaats omdat een verkiezingsbelofte bij hem niets waard is.

Mijn belangrijkste reden om niet op Wilders te stemmen, is omdat hij de gecompliceerde werkelijkheid voor Ingrid, Henk, Joost, Fatima, Marieke en anderen vertaalt en voorstelt als een eenvoudig probleem waar eenvoudige oplossingen voor bestaan, en hen dit als zand in de ogen strooit.

Er lopen veel charlatans rond in de Nederlandse politiek. Charlatan lijkt soms wel eens een voorwaarde te zijn om het ver te schoppen in dit métier. Maar niemand haalt het qua charlatanerie in de verste verte bij de nummer 1 plucheklever van de Tweede Kamer (15 jaar): Geert Wilders.

Ik zal niemand een advies geven op wie te stemmen over twee maanden. Maar als er één persoon op wie ik zou adviseren om níet te stemmen, is het Geert wel.

Henk op 16 juli, 2012 - 21:15

Stem Kunduz

Alexander Sassen van Elsloo heeft in een mooie column in de Telegraaf aangegeven waarom je bij de komende verkiezingen beter niet op Geert, maar op 1 van de Kunduz partijen kunt stemmen http://www.telegraaf.nl/dft/goeroes/alexandersassenvanelsloo/12556199/__Stem_Kunduz___.html

Kern van het betoog: De ineenstorting van de Eurozone is onafwendbaar. Ook Geert kan het tij niet meer keren. De dan zittende regering zal daarop worden afgerekend. De PVV kan dus maar beter niet in de regering zitten, als de boel ploft. Want dan krijgen zij (onterecht) de zwarte Piet toegespeeld. Het is beter dat de partijen die Nederland in deze ellende hebben gebracht, dan de regering vormen. Het mooiste zou zijn dat de volgende regering wordt gevormd door VVD/PvdA/CDA/D66, want dat zijn de grootste aanstokers van de ellende.    

Jasterke op 16 juli, 2012 - 21:26

schoonmaakwerk

zo....dat stáát er Beukman....als er nóg iets opborrelt, plaats gerust een p.s.-je hoor....zoiets kan heel genezend werken, vroeger zei men in Amsterdam :  poep maar schoon uit, dan zweert het niet !   Beterschap verder hé...

Pieter V op 16 juli, 2012 - 21:35

Stem op Wilders

Dat de gevestigde orde de zaken erg complex voorstelt om de feiten te verdoezelen is evident.

Dat Wilders zijn standpunten in eenvoudige taal weergeeft om zijn achterban aan te spreken is ook evident.

Uw argumenten waarom u uiteindelijk niet op Wilders wilt stemmen is voor veel mensen van nul en generlei waarde omdat er aan de standpunten van Wilders een paar hele principiële kwesties ten grondslag liggen.

- Geen slaaf van een ondemocratisch gedrocht EU

- Geen soevereiniteitsoverdracht die in strijd is met het verdrag van Lissabon

- Geen Europese transferunie die zal leiden tot verarming van alle EU-burgers en die dodelijk zal zijn voor het ondernemerschap en financiële discipline.

- Schulden oplossen door eerst de overheidsuitgaven tot normale proporties terug te brengen zeker niet door de lasten voor burgers en bedrijfsleven te verhogen.

- De taken van de overheid tegen het licht houden en terug naar een kleine overheid.

Kijk, zo eenvoudig kan het zijn.

Een laag opgeleide PVV-tokkie (HTS van voor de onderwijsvernielingen)

Beukman op 16 juli, 2012 - 22:01

Jasterke krijgt niet wat hij vroeg

Weet je nou wat ik zo jammer voor jou vind, Jasterke? Jij vraagt mensen waarom ze niet op de PVV gaan stemmen, maar je krijgt louter mensen die dat wél gaan doen.
Gelukkig ben ik er nog. Je wenst me beterschap, maar dat is echt niet nodig hoor. Het gaat prima met me, en zoals je kan lezen heb ik ze ook op een rijtje.
Ik wil slechts herhalen dat als je je per se wil laten naaien, je daarvoor beter niet de PVV kan uitkiezen, want die naait je in je kont.

Beukman op 16 juli, 2012 - 22:04

Pieter V weet niet waarom hij niet op de PVV zou stemmen

Terug naar een kleine overheid, Pieter? Die wens lees ik nou al tientallen jaren (ik ben inmiddels tientallen jaren oud, en leerde mezelf lezen toen ik 4 was). Tot nog toe is de overheid alleen maar groter geworden. En ook de PVV ontkomt er niet aan, met ideetjes zoals de Dierenpolitie, en met de vele te handhaven verboden, zoals die op het dragen van boerka's in het openbaar.

Wat Europa betreft: ook ik verlang nog wel eens terug naar de periode van de Zeven Verenigde Nederlanden, toen alles nog overzichtelijk was. Maar schaalvergroting is al eeuwenlang onafwendbaar. Ertegen vechten is een achterhoedegevecht, dat men per definitie verliest. Beter is het om maar de tering naar de nering te zetten.

Gielah op 16 juli, 2012 - 22:32

Zwichten voor.

@ 22.04 uur.    Dan is het geld, het eigenbelang, dus het motief?

Weten aan welke kant je boterham gesmeerd is?

De Mammon dienen?

De meerderheid in het kwade wél volgen... terwijl dat juist verboden wordt?

Van een waarachtig mens mag méér verlangd worden... potdorie.

Donnie op 16 juli, 2012 - 22:41

Waarom niet? Omdat Geert liegt en bedriegt

Lijkt me eenvoudig, Geert Wilders komt met zijn PVV programma vol populistische onzin oplossingen. Beleid op basis van onderbuikgevoelens in plaats van feiten. Neem zijn promo fimpje voor de TK verkiezingen 2012. Opnieuw de leugens over de "massa immigratie" "kost ons 7 miljard per jaar" en de "islamisering". Daar trapt toch niemand in?

- Massa Immigratie? Een rimpeling zal Geert bedoelen:
http://www.flipvandyke.nl/2012/02/de-massa-immigratie-uit-moslimlanden-u...
- Nyfer onderzoek: Beperkte zich tot de kosten, en gebasseerd op aannamens (kosten gebasseerd op de immigranten van eind vorige eeuw, toegepast op de migranten die vandaag de dag binnen komen ook al is het patroon (actergrond) drastisch veranderdt.  Er zijn zat sites die aantonen dat de 7 Miljard totaal niet klopt (zie ook bovengenoemde site, even zoeken onder "Kosten immigratie"
- Islamisering? Beetje subjectief. Is hier al spraken van als er 1 moslim bij komt? Of (ook) wanneer iemand zich bekeert tot de Islam? Ook als de Islam nooit ook maar enigzins in de buurt van 50% van de bevolking komt? Er verschillende stromingen zijn en streng of vrij men een geloof ten utvoer kan brengt zoals mensen die geloven maar nooit naar een gebedshuis gaan?  Tja, uiteraard kun je als je de lat maar laag genoeg leggen hier je "wetenschappelijk ondersteund" geljk halen.

Geert heeft tenminste wel "elke dag landen er weer vliegtuigen vol" laten vallen, dat leugen kon hij waarschijnlijk niet langer overeind houden. Ook wel grappig hoe hij zijn fimpje begint met "Laat u niets wijsmaken.". Lol.  Tot slot, Geert stipt enkele serieuze problemen aan zoals hoe het met de euro en zuid europa totaal mis gegaan is, maar echte oplossingen geeft hij niet.  Je mag toch hopen dat de rechtse kiezer (niet dat Geert rechts is, sociaal gezien staat hij zo'n beetje naast de SP) met verstand eerder stemt op de nodige andere partijen (VVD, DPK,  LP etc.).  Ik heb nog geen keuze gemaakt maar het zal geen één van de eerder genoemde partijen worden..

Oscar op 16 juli, 2012 - 22:46

Ik stem niet op Wilders omdat

Ik stem niet op Wilders omdat het een socialist is.

En als je op een anti-EU, anti-euro, partij wil stemmen dan bestaat er een alternatief.

mariska op 16 juli, 2012 - 22:58

Het lijkt me evident dat ik

Het lijkt me evident dat ik niet op Geert Wilders stem omdat mijn hele familie dat doet, ik als dierenvriend de komst van de dierenpolitie toejuich, omdat het hartstikke moedig is om openlijk voor Israël te zijn of omdat hij net zo 'dol' op onze arrogante gehoofddoekte koningin is als ik. Ik stem ook niet op de PVV omdat alleen de PVV het gevaar van de islamisering onderkent, hij de belangen van Nederland behartigt, onverschillig of dat ten koste gaat van een lucratief baantje, of omdat hij 24/7 bewaakt moet worden voor lieden die zelf wèl kunnen gaan en staan waar ze willen. Nee, ik stem op GW omdat ik anders de nog zo zorgeloos spelende ukkiepukkies hiernaast op het schoolplein nooit meer recht in de ogen zou durven te kijken.

messenger op 16 juli, 2012 - 23:01

stemadvies

En ik stem wèl op Wilders, omdat zijn partij de enige partij is die onze welvaart kan behoeden voor een vrije val. Dáárom!

Beukman op 16 juli, 2012 - 23:10

Ook Messenger heeft zijn verkeerde bril op

Ook jij hebt de vraag niet goed gelezen, beste Messenger. Jasterke wil graag weten waarom je níet op Wilders stemt.

Oscar op 16 juli, 2012 - 23:24

Een stem op Wilders is een

Een stem op Wilders is een stem op een socialist. Een stem op een socialist is een stem op alles laten zoals het is en voortgaan op de kleptomane voet die de beschaving naar de afgrond gebracht heeft.

Om zijn anti-EU standpunten hoeft men geen Wilders te stemmen, want er is een alternatief.

Laat je de EU en de islam buiten beschouwing dan is de PVV een sociaal-democratische partij met rare nationalistische en 'diervriendelijke' trekjes. Ik ben trouwens blij dat die caviapolitiem, ook al zo'n 'briljant' voorstel de PVV, is afgeblazen.

messenger op 16 juli, 2012 - 23:27

beukman

Ik lees heel goed en jij hebt niet begrepen dat de vraag van Jasterke een ironische is. Daarom adviseer ik iedereen om massaal op de PVV te stemmen. Voor de toekomst van een beter Nederland.

cmsuijkerbuijk op 16 juli, 2012 - 23:30

@Oscar op 16 juli, 2012 - 23:24

Oscar, je deuntje kennen we nou onderhand wel. Het begint afgezaagd,  vervelend en voorspelbaar te worden.

Verzin nou eens iets anders. Bovendien ben je zelf ook een socialist, want drammen en zeuren is een kenmerk van socialisme!

Beukman op 16 juli, 2012 - 23:37

Noord-Korea en de PVV

Die ironie was me inderdaad geheel ontgaan, Messenger. Dus hoewel Jasterke vraagt waarom mensen niet op de PVV gaan stemmen, bedoelt hij eigenlijk te vragen waarom ze er wél op gaan stemmen?
Ik had beter moeten weten. Deze vraag op DDS stellen, is net zoiets als in Noord-Korea vragen waarom men niet op de Communistische Partij gaat stemmen.

messenger op 16 juli, 2012 - 23:46

forgiven

Het is je geheel vergeven dat je de ironie niet begrepen hebt, maar die vergelijking met NK moet je ons maar eens uitleggen ;)

Oscar op 16 juli, 2012 - 23:46

@ cmsuijkerbuik

Ik blijf er net zolang mee doorgaan totdat mensen in gaan zien welk abject gedachtengoed men meent voor te staan.

Oscar op 16 juli, 2012 - 23:51

@ Beukman

Ja, als daar een daas gebeten reageert men hier als je iets negatiefs over de PVV schrijft. Helaas komt men vervolgens niet met argumenten om kritiek op de PVV te ontkrachten.

messenger op 16 juli, 2012 - 23:58

@oscar

Jij denkt ten onrechte dat de pvv een socialistische partij is. Een cardinale misvatting. De PVV bedrijft politiek. Een nadenkertje.Voor jou wellicht te moeilijk, want jij denkt dat het libertaisme in zijn pure vorm een kans heeft. En dan zegt een geestverwant: kansloos! Kom bij zinnen en kies voor invloed. Echte invloed.

cmsuijkerbuijk op 17 juli, 2012 - 00:10

@Oscar op 16 juli, 2012 - 23:46

"Ik blijf er net zolang mee doorgaan totdat mensen in gaan zien welk abject gedachtengoed men meent voor te staan."

Is óók maar een mening en zo oud wordt je niet!

Rechtse Rakker op 17 juli, 2012 - 00:46

@Messenger

"Kom bij zinnen en kies voor invloed. Echte invloed."

Welke invloed? Een positieve invloed van de PVV tijdens de gedoodperiode heb ik namelijk niet gezien. Of je moet de dierenpolitie, "gratis" rollator en blokkeren van een bezuiniging op WW-uitkeringen als positieve zaken zien...

Je kunt nog beter NIET gaan stemmen, dan op de PVV gaan stemmen.... Als je niet gaat stemmen, dan geef je in ieder geval geen goedkeuring aan die achterlijke socialistische plannetjes van die partij!

Beukman op 17 juli, 2012 - 08:30

De PVV als geloof

Zo moeilijk is ie toch niet, Messenger (23.46)? Wie hier vraagt waarom ie niet op de PVV gaat stemmen, wordt overspoeld door lieden die uitleggen waarom ze dat juist wél gaan doen - nou ja: uitleggen, inhoudelijk stelt het weinig voor. Wie in Noord-Korea vraagt wie er niet op de communistische partij zal stemmen, krijgt de wel-stemmers over zich heen. Vandaar de vergelijking.

Jasterke op 17 juli, 2012 - 09:25

het klopt...

.

Dhr. Beukman beseft niet half hoe treffend inderdaad de vergelijking is die hij hier in zijn onschuld gemaakt heeft....

Verreweg de meeste Koreanen stemmen de Communistische Partij.... ten aanzien van de PVV kunnen we hier

ongeveer dezelfde verhoudingen verwachten immers.... :-)

.

beppie op 17 juli, 2012 - 09:53

Ik stem niet op de PVV

Ik stem niet op de PVV omdat:

Ik niet naar de inhoud kijk.

Ik achter die simpele uitspraken en oplossingen het grote geheel niet zie.

Ik graag de EU rekening aan mijn kinderen en kleinkinderen laat.

Ik niet wil dat mensen die het echt nodig hebben wel een WW uitkering krijgen.

Ik wel wil dat alles en iedereen hier kan komen en de uit de ruif mee kunnen eten.

Ik wel wil dat Nederland over 10-20 jaar een Islam land wordt met de sharia.

Ik wel wil dat Nederland wordt geregeerd door een ondemocratisch/communistisch moloch.

Maar bovenal omdat Wilders niet zo leuk kan lachen als Roemer en Rutte en niet zo zalvend kan prediken als Verhagen.

Dus gewoon omdat zijn hoofd mij niet aanstaat.

Beukman op 17 juli, 2012 - 10:17

Jasterke trapt de verkeerde open deur in:

Hoe bedoel je "Dhr. Beukman beseft niet half hoe treffend inderdaad de vergelijking is die hij hier in zijn onschuld gemaakt heeft..."?

DDS is een bolwerk van PVV-stemmers. De vergelijking in stemgedrag met Noord-Korea ligt dus nogal voor de hand.
Daar is niets onschuldigs aan; in tegendeel zelfs. Een gebrek aan pluriformiteit vergiftigt op den duur het bewustzijn. Je hoeft geen marxist te zijn om dit te erkennen.

Jasterke op 17 juli, 2012 - 10:45

  . gewoon goed lezen

.

gewoon goed lezen Beukman...doorgronden...taalkundig bent u sterk genoeg....dat móet zonder verklarende uitleg kunnen lukken.

beppie op 17 juli, 2012 - 14:25

En dit is nu precies waarom

En dit is nu precies waarom je WEL op de PVV zou moeten stemmen. Als wij als 1e uit de EMU en EU stappen is de schade het minst groot. Dan kun je dat gestructureerd doen. Als de boel uit elkaar klapt en ongestructureerd verloopt is de schade niet te overzien.

http://www.iex.nl/Column/80792/Lukrake-voorspellingen.aspx

Marg op 17 juli, 2012 - 19:56

Ik stem niet op de PVV

Omda tik me hun eerste programma nog helder voor de geest kan halen (helaas allang van het www gehaald) en ik ben me rot geschrokken in hoeverre deze partij de (socialistische) controle wilde doorvoeren. Tot ver achter de voordeur in de slaapkamer. Met tuchtinstellingen, veelvuldig algehele controle van alle kinderen op scholen middels jeugdzorg (mn ook geestelijk, en als je nu al ziet hoeveel schade bepaalde vragenlijsten door jeugdzorg opgesteld en uitgevoerd door GGD aanricht, dan wordt het je koud om het hart. Vml DDR was er niks bij!) en meer van dat fraais.

Het spijt me voor u, maar ik kan mijn vertouwen en stem niet geven aan iemand die zijn medemens (ook de blanke NL-er) zozeer wantrouwd dat je dit soort verregaande controle mecahnieken meent te moeten instellen.

Iedereen moet lekker zelf weten op wie hij/zij stemt, het volk krijgt de regering die het verdient!

Rechtse Rakker op 17 juli, 2012 - 20:00

@Marq

Volledig mee eens. Alleen ben ik wel benieuwd naar welke partij uw stem wel gaat?

Marg op 17 juli, 2012 - 20:06

@RR

Zolang er, voor ons, geen beter alternatief is, zeer waarschijnlijk SGP. En nee ik ben beslist niet Calvinistisch of protestant, maar er is geen partij die aan al onze wensen voldoet en dan zul je zaken tegen elkaar weg moeten strepen. En zolang SGP toch nooit een meerdheid gaat halen maak ik me om de minpunten iets minder druk dan bij een partij die wel mee zou kunnen regeren.

Foch op 17 juli, 2012 - 23:30

Stem wel op Wilders

Indien u van plan bemt VVD te stemmen, adviseer ik u direct op Wilders te stemmen. 4 jaar Rutte als premier is wel genoeg na het eerste debacle.

Overigens mannen die hun haar geel verven..lijken me echt enorme stoere bikkels.

Harrie op 18 juli, 2012 - 11:28

OF Wilders wel in een kabinet

OF Wilders wel in een kabinet zou zitten als de EU ploft of niet....De schuld zal hij altijd krijgen al was het maar om zijn anti EU beleid waar 65% van nederland het mee eens is...IK stem dus wel op de PVV en dat zal ik blijven doen..OOK al staat MOS niet meer op de lijst....waarom dat was....?Wij weten er het fijne niet van en een heldere indruk maakte hij ook niet echt maar dat zal wel een MOS foutje zijn zijn neef AAD is van hetzelfde laken een pak...Bovendien heeft ie de club maar 2 jaar gediend...
Als er bij het CDA geschrapt wordt hoor je er niemand over.
Als het over de haarkleur gaat van Wilders begrijp ik de kritieken  om ons heen niet meer...wel eens wasvrouw Ineke van dichtbij bekeken?
UITERLIJKHEDEN moeten er niet toe doen wel patriotisme,Nederland ,uiterlijk en innerlijk verwaarloosd..waar dagelijks schiet steek en roof incidenten plaats vinden meestal door getinte daders met zwarte kroesharen...heeft een rechtschapen patrioot nodig,die metintentie een einde wil maken aan dit verval..DAAROM ...Hr  BEUKMAN stem ik op de PVV ,want de EU heeft ons geen geluk gebracht alleen terror.,onkosten en multiculti die we niet eens meer kwijt raken DANK ZIJ de EU.

© 2009 - heden Dagelijkse Standaard. Alle rechten voorbehouden.