In Griekenland klotsen de golven over de plinten. Een miljoen illegalen.
In 1968 hield de Britse conservatieve politicus Enoch Powell een lezing die bekend zou worden als de 'Rivers of Blood' speech. Het was een speech voor een select gezelschap, die uitlekte, grote beroering onder de Britse arbeidersbevolking veroorzaakte, en het einde van zijn politieke carrière zou inleiden. In deze speech keek de visionair Powell in de toekomst en voorzag onafzienbare stromen immigranten uit arme landen, waaraan Groot Brittannië ten onder zou gaan. Hij voorzag ook geweld en trok een vergelijking met het ineenstorten van het Romeinse rijk. Daar wezen zijn beroemd geworden regels op:
As I look ahead, I am filled with foreboding; like the Roman, I seem to see "the River Tiber foaming with much blood."
Het is daar waar ik aan moest denken toen ik de recente beelden uit Griekenland zag, waarbij grote groepen jonge mannen, goeddeels Aziatisch, Arabisch en Afrikaans, bijeen gebracht werden door enkele Griekse agenten, in bussen werden gezet en naar kampementen werden gebracht met als bedoeling uitgezet te worden. Een hopeloze onderneming. Elk jaren stromen er zo'n honderdduizend illegalen Griekenland in, met als doel zich te verstoppen tussen goederen op vrachtwagens en over te varen naar Italië, waarvanuit de tocht naar het rijke Westen kan beginnen. Tachtig procent van de illegalen komt Europa binnen via Griekenland. Turkije legt ze geen stroobreed in de weg. Er zijn nu zo'n milljoen illegalen in Griekenland, lezen we. Een schatting. Massa's en massa's. Rondhangend. Stelend. Whatever. Als de Griekse maatschappij al niet ontwricht was door de economische situatie, dan wel hierdoor. In de nieuwsberichten lezen we over een scherpe criminaliteitspiek.
Volgens de Griekse minister van nationale orde, staat het land op het punt van totale ineenstorting. Niet alleen door de economische situatie, maar vooral ook door de illegalen. Hij trok daarbij een vergelijking met antieke Griekse tijden:
Public Order Minister Nikos Dendias said the rounding-up of illegal immigrants would continue, arguing that their unchecked entry brought Greece "to the brink of collapse." "The country is being lost," he said. "What is happening now is (Greece's) greatest invasion ever. Since the Dorian invasion some 3,000 years ago, the country has never received such a flow of immigration."
Het is inderdaad moeilijk om in het zicht van deze massa-immigratie geen historische vergelijkingen te trekken. Rome. Het antieke Griekenland. Maar ook; De Grote Volksverhuizing, waarbij Europa eeuwenlang een slachtveld vormde als gevolg van aanhoudende invallen van vreemde volkeren. Is dat wat ons te wachten staat? Het is niet wat de gevestigde politici ons vertellen. Het is ook niet wat we te zien krijgen in het NOS Journaal. Het is een sluipend proces van toenemende ontwrichting, dat uiteindelijk alleen maar kan leiden tot rivieren van bloed. Powell had gelijk, maar zijn gelijk mocht toen niet klinken, en dat kan het nu nog steeds niet.




Voor wie de Nederlandse
Voor wie de Nederlandse versie van "the rivers of blood" wil lezen, nog altijd actueel en even waar: Rasoel, de ondergang van Nederland. Mag ook niet gezegd worden, boek staat op de index van verboden boeken. Maar wat je ook doet, het boekwerkje verscheuren, verbranden, een standje geven en vermanend toespreken, iedere letter is waar, net als de woorden van Powell in 1968.
Helaas, wie de waarheid spreekt wordt weggezet en geridiculiseerd. En verschijnt uiteindelijk voor een rechtbank. Daarom houden de meeste mensen maar liever hun mond. Zij wachten gelaten af op de ondergang die komen gaat. En betalen braaf belasting. En stemmen uiteraard op GL, PvdA of de VVD. O, wat zullen ze daar spijt van krijgen. Ze zullen zichzelf voor de kop slaan. Hoe kon ik toen zo dom zijn om dit allemaal te pikken? Die open grenzen, die Brusselse dictatuur? Nu zitten we zo in de shit.
Ja mevrouw, dat is de prijs die u betaalt voor uw lafheid, laksheid en luiheid. Leg dat uw klieinkinderen maar uit.
Wie hebben er nu eigenlijk
Wie hebben er nu eigenlijk baat bij het onder het tapijt vegen van deze misstanden? (afgezien van de immigranten zelf natuurlijk), of wie dwingt ons tot het gedogen van deze invasie?
klienkinderen = kleinkinderen
klienkinderen = kleinkinderen
geen mooi vooruitzicht
Het is geen mooi vooruitzicht,men laat zich liever beliegen dan met de harde waarheid te moeten dealen,daar boven op degene die liever tot het eind gaan dan ongelijk bekennen en de ramp is compleet,
Hier denkt men het probleem van illegalen te kunnen oplossen door ze te legaliseren,ze hebben geen idee van de werkelijken omvang ,de aantallen groeien per minuut.
Het zal uiteindelijk tot ontwrichting en verval zij het geen oorlog leiden.
Er lijkt geen alternatief te zijn.
Het stoort me ook mateloos dat na een regime overname in de getroffen oorlogslanden,de hier opgenomen slachtoffers van dat regime,ineens geconfronteerd worden met vluchtelingen die daders waren en nu na ommenzwaai slachtoffers zijn,het kan verkeren.
Dat is vragen om problemen.
Griekenland kan het niet aan om een miljoen mensen te legaliseren en te huisvesten enz wie wel in deze
onzekere tijden?
verzorgingsstaat
En waarom komen ze hier? Om te werken? Dan zijn ze wat mij betreft welkom,.
Maar helaas komen ze hier voor onze verzorgingsstaat.
Tijd dus om die vaarwel te zeggen, dan komen er ook geen uitvreters meer hier naartoe.
Zelfde met harddrugs, waarom daar oorlog tegen voeren? Als mensen zelf hun lichaam vol willen spuiten met die zooi, ga je gang. Maar draag wel even 20% BTW af aub.
Het is allemaal zo simpel, maar zoveel regels maken al het simpele zo ingewikkeld,.. Het creeert meer problemen dat het oplost. Daarom is de overheid ook zo'n groot maloch, het begint klein, eindigt in communisme.
BEANGSTIGEND
en SCHANDALIG!
against establishment
Goed dat Joost die wereldberoemde Rede van deze controversiële en kleurrijke Britse intellectueel en visionair aanhaalt. Een man met een scherp oog wat zich in het Avondland aan het voltrekken is. Een man die het belang van een soevereine staat haarscherp wist te formuleren. Een man, die al bijna een halve eeuw geleden waarschuwde voor de massale toestroom van niets te verliezen hebbende hordes immigranten, op zoek naar de vleespotten van Europa.
Maar bovenal waarschuwde Powell tegen de laat-maar-waaien politiek van de toenmalige Britse regering tegenover het opkomend nationaal socialisme, die hij een bedreiging vond voor de Britse soevereiniteit. De vergelijking met de huidige EU is treffend.
Powell was vóór het vrije markt denken, maar niet via een bureaucratische moloch. Hij was dan ook beslist geen Keynes adept, maar een aanhanger van Von Hayek.
Powell wist dat zijn 'Rivers of Blood' veel stof zou doen opwerpen (hij had de tekst vooraf al verspreid onder journalisten), maar het gevolg van zijn gelijk was, dat de Britse gevestigde orde hem de deur wees. Te bedreigend. U kunt zelf nog een treffende parallel trekken...
Ik ben het daar helemaal mee
Ik ben het daar helemaal mee eens. Er is sprake van Balkanisering en we krijgen honderd jaar oorlog.
Wat nu in Syrie gebeurd staat ons ook te wachten.
Turkije
Turkije speelt hier een heel dubbele rol... Aan de ene kant zeggen ze zoiets als "neem ons op in de EU en dan hebben we redenen om hier een zaak van te maken"... En, aan de andere kant krijgen ze als bonus heel wat "Griekje pesten"...
BBC video Athene
http://ejbron.wordpress.com/2012/08/05/grote-razzia%c2%b4s-tegen-immigranten/#comment-27077
Enoch Powell - "Rivers of
Enoch Powell - "Rivers of Blood", inclusief 2 video´s
http://ejbron.wordpress.com/2012/04/26/enoch-powell-rivers-of-blood-speech/
Arme Grieken
Als ergens duidelijk is, dat de EU een volkomen mislukt project is, is het wel Griekenland. Het was al een corrupte boevennatie voor de invoering van de €, maar de invoering van de € en het Verdrag van Schengen hebben het land naar de afgrond gebracht. Arme Grieken. En, hoewel niet goed te praten, begrijp ik tegen deze achtergrond wel de opkomst van een partij als de Gouden Dageraad.
Jaarlijks komen er 100.000 Griekenland binnen
lees ik in het stuk van The Press Association.
In het stuk van de BBC lees ik: 'Over 80% of those entering the European Union now pass through Greece.'
Jaarlijks komen er dus 120.000 de EU binnen. Moet ik daarvan onder de indruk raken? De EU heeft een half miljard inwoners. Peanuts dus. En dan hebben wij het er niet over hoeveel er weer vertrekken.
Sargasso
Flip van Dyke is van de immigratiexepert van het blog Sargasso waar DDS-ers zo ongeveer per definitie uitgemaakt worden voor nazi en/of racist.
Volgens Flip is er in zijn woonplaats Amsterdam bijna niets te merken van de massa immigratie die daar heeft plaatsgevonden.
gouden dageraad
Ik snap niet dat de Gouden Dageraad geen 100% van de stemmen heeft. Wie daar niet op stemt is OF een wereldvreemde dromer OF een landverrader. Zij zijn de enigen die het opnemen voor het Griekse volk.
Waarom komen ze hier?
@Matthijs, 12:17 uur. Je vroeg: "Waarom komen te hier?"
Bijna dezelfde vraag, namelijk: "waarom LATEN we ze komen?", kan m.i. bevredigend beantwoord worden doordat onze marktpartijenj verwachten dat ze uiteindelijk een matigende invloed op de lonen zullen gaan hebben. Ze zullen immers de keuze moeten gaan maken tussen werk en een uitkering en omdat het er zoveel zijn zullen de uitkeringen naar beneden gaan (en de lonen ook).
@AdriePVV op 7 augustus, 2012 - 13:34
Ha die Adrie. Ik mis toch wel onze discussies over de migratie waar ik je alle hoeken van het internet heb laten zien. Heb je nu al de cijfers over de emigrerende Turken en Marokkanen?
Overigens ben ik niet van Sargasso, maar op Sargasso zijn wel meerdere stukken geplaatst van mijn eigen site.
Heb ik ooit ontkent dat er veel immigranten en hun nakomelingen in Amsterdam wonen? Dacht het niet. Wat ik beweer is dat er veel onzin wordt geroepen over de immigratie en toon dat aan. Bijvoorbeeld in mijn reactie van 13:21. Heb je daar nog iets inhoudelijks over te zeggen?
"Enoch was Right"
Dank E.J. Bron voor het verwijzen naar die BBC documantaire, ik kende haar niet.
Los van de aantallen, het is overduidelijk dat deze geforceerde mix van fundamenteel van elkaar verschillende culturen niet gaat werken en dus zéér onwenselijk is. Niet alleen voor de oorspronkelijke bewoners, maar ook voor de nieuwkomers. Een geïnterviewde in die BBC docu verwoordde het treffend:" ... they are unable to integrate, get frustrated and suffer from a loss of identity...". Hij had het daarbij overigens niet alleen over mohamedanen, maar ook over Oost-Europese immigranten in GB.
Te lang zijn deze problemen onder de pc mat geschoven. Het valt te hopen dat een nieuwe generatie politici een eind maakt aan het bagatelliseren, wegkijken en vergoeilijken en een begin maakt met een gerichte aanpak van dit demografische drama.
@ 13.21
Ongeletterden zonder beroepsopleiding komen binnen en hoog opgeleide autochtone Nederlanders zoeken hun heil ergens anders. Ook als het migratiesaldo omstreeks nul is, is het resultaat zeer negatief.
776.000 naturalisaties
Flip rekent wel erg rooskleurig. Dat 80% van alle immigranten via Griekenland reist en 100.000 in Griekenland achterblijven, zijn twee onvergelijkbare grootheden. Er staat niet dat 80% van de immigranten in Griekenland blijft. Misschien is dat maar tien procent , in welk geval 1,2 miljoen immigranten de EU binnen komen. Netto. Alleen al naar Duitsland, Frankrijk en Engeland reizen gemiddeld een half miljoen immigranten (per land).
Mijn gokje (1,2 miljoen netto immigratie) klopt aardig met de gegevens van Eurostat. De laatste dateren uit 2009. Immigratie EU 3 miljoen en emigratie 1,9. Belangrijker is het gegeven dat 776.000 mensen afkomstig van buiten de EU werden genaturaliseerd tot EU-burger. Na 2009 is het alleen maar toegenomen, zeker in Griekenland dat in 2009 nog niet voorkomt in de statistiek.
De massale volksverhuizingen zijn ook volgens de NAVO het grootste veiligheidsrisico voor Europa.
http://epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php/Migration_and_migrant_population_statistics
@ Mishu op 7 augustus, 2012 - 13:55
Zo zou je ook kunnen rekenen inderdaad.
Je kan echter niet de cijfers van Eurostat gebruiken want we hebben ook natuurlijk legale immigratie en je gaat er blijkbaar vanuit dat die illegalen allemaal een verblijfsvergunning krijgen.
rekenen
Flip kan sowieso niet rekenen als hij zegt dat er dus 120.000 binnenkomen, maar dit terzijde.
Je bedoelt dat het er 125.000 zijn Messenger?
Heb je gelijk in.
Alleen al in Athene liepen
Alleen al in Athene liepen afgelopen jaar 500.000 illegalen rond.
De werkloosheid neemt met duizenden per maand toe en is in zes jaar niet
zo hoog geweest, Eurostat schat dat de eurozone ruim 17,5 miljoen
werklozen telt.
Door de eurocrisis worden komende maanden miljoenen Europeanen dakloos of onder armoedegrens http://buff.ly/McexiO
Steeds meer autochtone Spanjaarden leven noodgedwongen op straat.
http://www.reuters.com/news/pictures/slideshow?articleId=USRTR33FM2#a=1
Feit is dat we hier te maken hebben met een record werkloosheid rond
de 500.000. Door gebrek aan economische groei zal dit de komende jaren stijgen.
En dat we keer op keer worden misleid.
Op de dag dat de Volkskrant in 2005 een geheim regeringsonderzoek over de Europese Grondwet openbaarde zei CDA-minister Donner: (ook bekend van U Kletst Uit Uw Nek toen hij loog over zijn nieuwe functie bij de RvS) 'Wie tegen de Europese Grondwet stemt, stemt voor een vergrote kans op oorlog in Europa'.
Gevolgd door dreigende taal van D66'er Brinkhorst: Bij een nee-stem gaat in Europa het licht uit.
Ondanks dramatische werkloosheid onder niet-Westerse voormalige gastarbeiders worden we opgescheept met nieuwe volksverhuizingen in opdracht van de EU.
Een massahysterie van de PVV, noemt wereldvreemde D66'er Pechtold de massaiimmigratie.
Terwijl naar schatting van het CBS pas in 2015
zo'n 10.000 arbeidsmigranten uit de nieuwe EU-landen hier zouden komen, loopt in
werkelijkheid het aantal MOE-landers anno 2012 op naar de 400.000.
En er kan volgens hen nog meer bij. Achter de schermen is al bekokstoofd dat de EU de deur openzet voor nog kansarmere Moldaviërs, Kaapverdiërs, Armeniërs en Georgiërs. Volgens plan wordt dat pas na de verkiezingen bekend gemaakt.
De burger die zich verzet tegen die splijtzwam krijgt het verwijt, terwijl het de overheid
is die door de EU opgelegde solidariteit, niet gaat voor kwaliteit maar voor etniciteit.
invloed
Bij alle commentaren wordt ons regelmatig voor de voeten geworpen dat een paar slechte nog niet betekent dat ze allemaal slecht zijn.
Nou weet ik toevallig een stuk of 150 Nederlanders in Den Haag . . .
@flip
yes indeed.
rooskleurige weergave
Onderscheid aanbrengen tussen legale en illegale immigratie is niet mogelijk. Uiteindelijk is iedereen die een verblijfsvergunning krijgt een legale immigrant en geldt dat helemaal bij naturalisatie. De constatering dat jaarlijks meer dan 800.000 mensen tot EU-burger worden genaturaliseerd is op zich niet schokkend. Het is echter het topje van de ijsberg, want het gaat om ongecontroleerde en dus onbeheersbare volksverhuizingen van vele miljoenen van wie "slechts" 800.000 worden genaturaliseerd. Een veelvoud duikt onder in de illegaliteit. Hoog tijd de grenscontroles weer in te voeren en aan de buitengrenzen te verscherpen.
Helaas wil de PVV electoraal van twee walletjes eten: wel waarschuwen voor de islam en massa-immigratie en toch bezuinigen op Defensie en hulp aan Griekenland. Dat ben je een opportunist of schizofreen.
Eugenetica
Wij zouden onze landen moeten verdedigen met hekken, torens en wapens zoals Egypte indringers neerschiet die de grens met Iraël wilen oversteken. Waarom zouden zij niet als een gevaar worden gezien als ze hier binnenkort alles kapot zullen maken?
Average IQ levels according to Richard Lynn: Ashkenazi Jews 110, East Asians 105, Europeans 99, Inuit 91, Southeast Asians and Amerindians 87, Pacific Islanders 85, South Asians/North Africans/Middle Easterners 84, Non-Bushmen Sub-Saharan Africans 67, Australian Aborigines 62, Bushmen and Pygmies 54.
"A 60-page review of the scientific evidence has concluded that race differences in average IQ are largely genetic." source: www.news-medical.net/news/200/04/2/9530.aspx
http://www.scribd.com/doc/102189942/Cavalli-Sforza-Eugenics
''Which group was genetically closest to chimpanzees? The answer for both methods was the Nigerian Negro group.''
Heel erg goed van Joost om
Heel erg goed van Joost om deze niet te stoppen ramp die, buiten het EUSSR monster, ook nog op ons af denderd in het licht te zetten. Het een heeft natuurlijk alles met het ander te maken. Daarom heeft de PVV het in hun programma ook over de Islamisering en het stoppen van de immigratie van kanslozen, buiten het EU/Euro drama.
Het is inderdaad een groot "raadsel" wie en waarom 'het' ons dwingt tot het toestaan van deze levensgevaarlijke invasie. Velen hebben wel een antwoord daarop maar het is not -done om daar over te spreken. Voor je het weet sta je voor de rechtbank en wordt je van van alles beschuldigd. Het bewijs dat ook ons land al onder "het regime" valt en onze regering niets meer kan doen. In en in treurig.
De filmpjes en foto's bekijkende valt mij op dat het allemaal mannen zijn, geen vrouw te bekennen! Die komen straks ook nog, als importbruid of als famlie die nodig herenigd moet woren.
En onze MSM wil ons niets laten weten, we moeten dom en nietwetende blijven en vooral stemmen, 12 september, op de landverraders van de heersende partijen.
Weet dat je dan zelf ook een laffe landverrader bent!
1968
Enoch Powell hield zijn speech van 'rivers of blood' in 1968. Dat is 44 jaar geleden. Ondertussen zijn er honderdduizenden (miljoenen) nieuwe immigranten toegestroomd, ook in het VK. Maar kleuren de rivieren nu rood? Dat valt heel erg mee. In de Thames zwemt zelfs weer vis. Powell was misschien een visionair, maar ook de Thatcher-jaren toen hij om hele andere redenen als zodanig werd gevierd liggen alweer meer dan twintig jaar achter ons. Wat 1968 nog veel langer geleden maakt.
weten dat je verliest
We weten dus dat we zelf de oorzaak zijn dat we een tijd tegemoet gaan waarbij veel verworvenheden zullen worden teruggedraaid. Hopelijk van waaruit het hier in Europa weer een nieuwe weg in zal evalueren. Want ook achterlijke culturen evalueren! Helaas betekent evalueren soms ook verzwakken. En daar is maar één middel tegen opgewassen. Hoge geboortecijfers!! En dat lukt niet in een moderne, vrije, feministische maatschappij.
Historisch besef heeft inderdaad enkel voor mensen met een cyclisch tijdsbesef meer waarde dan voor hen met een meer lineair rationele levenshouding. Oja, en dat laatste is als concept ontstaan vanaf de Oude Grieken en later overgenomen in het Christendom.
Toch zal een groot deel van de Europeanen gewoon alles ondergaan en waaien waarheen de wind hun brengt. Let op, ook die nu het hardst roepen! Of het nu 120.000 of een tienvoud van immigranten zijn. Misschien dat een groep een safe haven vindt ergens boven in Lapland om de westerse maatschappij principes ongestoord voort te zetten? Misschien zeg ik!
En vergeten we niet dat ooit ook in Egypte dat overwegend Christelijk was, nu de laatste 10% van bevolking als Christelijke Kopt het leven niet meer zeker is. Vrouwen worden er op straat aangerand als ze er te westers uitzien. Want ze vragen erom. En de jeugd is in meerderheid en denkt erg Westers en wil juist modernisering en meer vrijheid. De strijd zal dus nog wel even doorgaan, daar in de hoek van waaruit wij nu zoveel migratie verwachten.
Dus er zijn twee opties: Je houdt dit soort ontwikkelingen buiten de deur, óf je past je aan en probeert met de nieuwe feiten er het beste van te maken. Het eerste is m.i. al te laat, het tweede voor de merendeel dus het gevolg. En voor een enkeling is er de optie om te vertrekken, naar het paradijs......
Niet boos zijn dus, niet schelden op andersdenkenden of op hen die accepteren hoe het is en ermee dealen. Gewoon keuzes maken en er naar handelen zo goed en zo kwaad het kan.
De wal keert het schip.
En dat zal niet zijn als de politieke elite eindelijk hun multiculturele vergissing inzien, wat ze nooit zullen toegeven. Maar als de bodem van de schatkist in zicht komt en er een niet meer te controleren chaos uitbreekt.
Kijk maar naar Zweden, een bevolking is heel goed in het wegkijken en accepteren van onvoorstelbare cijfers wat betreft verkrachtingen en andere geweldsdelicten. Maar als de prijs van een brood in de buurt komt van een nieuwe Rolex slaat de vlam in de pan. Maar dan zit de familie Pechtold allang op de Bahama's. Wedden?
@dj, 14:31
De beeldspraak van Powell was bedoeld als metafoor. Kijk de video's even die E.J. Bron heeft gepost, dan weet je genoeg. Streets of blood.
Het valt eenvoudigweg niet te ontkennen dat die hele multiculturele santekraam tot veel ellende heeft geleid en leidt. De demografische, culturele en financiële problematiek die ermee gepaard gaat wordt onderschat. Zo te lezen ook nog door jou, terwijl je beter zou kunnen weten.
@Mishu op 7 augustus, 2012 - 14:17
Je kan het onderscheid dus niet maken tussen legele en illegale immigranten.en daarom kan je niet de cijfers van Eurostat gebruiken.
Neem nu Nederland:
Van buiten de EU - daar zitten dus ook Amerikanen, Australiërs etc bij - krijgen de afgelopen jaren zo rond de 45.000 nieuwkomers een verblijfsvergunning. Dat zijn vrijwel allemaal legale immigranten.
Wij hebben in ons land naar de beste schatting 100.000 illegalen. Slechts heel weinig van hen krijgen uiteindelijk een verblijfsvergunning. Misschien via een kleine regularisatie - asielzoekende kinderen bijvoorbeeld- kan er een heel klein beetje beweging komen, maar zolang er werkaanbod is voor illegalen, zullen we illegalen houden.
It's the economy, stupid!
http://heindehaas.blogspot.nl/2012/03/migration-its-economy-stupid.html
niet ver van ons bed
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120806_00249570
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120806_00249459
Kosten van immigratie
It's the economy stupid. De kosten van immigratie worden door de PVV berekend op 7 miljard. Volgens mij is dat een grove onderschatting, want dat cijfer heeft Morten Uhrskov alleen al voor Denemarken berekend. Er van uitgaande dat onze economie 3x zo groot is als van DK en ook de instroom 3x zo hoog (wat ongeveer klopt vanwege een vroeger strikt immigratiebeleid in DK) Dan kom ik uit op een veel hoger bedrag aan kosten waar niets tegenover staat. Het is gewoon onder de streep, stupid.
@Messenger 14:43
Tut tut. Kom kom. Nou nou. Niets dat met de bouw van een zwembad niet opgelost kan worden........
http://www.demorgen.be/dm/nl/2462/Standpunt/article/detail/1481975/2012/...
Un-fucking-believable...
@heisessie
''Want ook achterlijke culturen evalueren! Helaas betekent evalueren soms ook verzwakken.''
Zoiets heet ''devolueren'' http://en.wikipedia.org/wiki/Devolution_%28biology%29 .
Devolution, de-evolution, or backward evolution is the notion that a species can change into a more "primitive" form over time. Devolution presumes that there is a preferred hierarchy of structure and function, and that evolution must mean "progress" to "more advanced" organisms. This may include the idea that some modern species that have lost functions or complexity accordingly must be degenerate forms of their ancestors.
Aan de andere kant is devolueren ook ''vooruitgang'' boeken. Het gaat allemaal om overleven, dat de autochtone Nederlanders in de toekomst mogelijk minder intelligent zullen zijn, minder emphatie zullen voelen, meer agressiever tegenover ''vreemdelingen'' zullen zijn etc. Is aan de ene kant een achteruitgang, aan de andere kant een ''vooruitgang'' aangezien we zullen overleven als een soeverein volk. Dat is het idee van devoluerend vooruitgang maken.
Jansma
Incidentjes meneer, allemaal incidentjes. Hilversum, Amsterdam, Gouda, Veenendaal, Weert, Helmond, Kanaleneiland, Den Haag, Rotterdam Zuid...., incidentjes.
@J.Morika
We kunnen concluderen dat het niet gaat lukken om ze tegen te houden,..
Dus het enige wat we kunnen doen is het ontmoedigen om hier te komen,..
Dus als we de zak met gratis geld weghalen, dan komen ze vanzelf niet meer,..
@messenger op 7 augustus, 2012 - 14:58
Overduidelijk het gevolg van sociale achterstanden en ongelijkheid. Geen twijfel over mogelijk! Zucht...
En aanmoedigen om weer te vertrekken. Ook dat bereik je overigens met het weghalen van de zak gratis geld.
Massa-immigratie-ramp
Bij massa immigratie gaat het om de grote lijn die in de jaren zestig is ingezet.
De instroom van ons vaak vijandig gezinde "verrijkers" blijft doorgaan, autochtone ingezetenen betalen het gelag, letterlijk en figuurlijk. Op termijn zullen de nu al goed zichtbare rampzalige gevolgen onomkeerbaar blijken te zijn en inderdaad leiden tot "rivieren van bloed".
Linkse kerkgangers zoals Flip proberen dat proces te verdoezelen met beweringen dat het allemaal wel meevalt of dat we er zelfs voordeel van hebben.
Principeel ontkennen ze het recht van de autochtone ingezetenen om zelf te bepalen wie we al dan niet toelaten in ons midden. Als het aan de EU ligt is immigratie van bovengenoemde verrijkers zelfs geboden om de gevolgen van de vergrijzing op te vangen, financiele en sociale gevolgen van steeds doorgaande volksverhuizingen worden genegeerd.
De wil van de oorspronkelijk bewoners van Europa telt al helemaal niet mee in Brussel. Net als met de Euroramp begint alles met het misleiden van de bevolking en het weigeren van objectief cijfermatig onderzoek.
Zo leidt bijvoorbeeld de definitie van het begrip allochtoon er toe dat hun aantal per definitie afneemt alleen al door het verstrijken van de tijd. Wie echter alleen zijn ogen open houdt kan zien hoe sommige steden en wijken onherkenbaar geallochtoniseerd zijn tot rampgebieden.
van Baer
Ik heb even voor u dit lijstje van het Internet geplukt. Het geldt alleen voor Nederland en gaat tot 2009. Wilt u dan NOG meer bloed? Wat voor een monster bent u eigenlijk?
En ja er zullen wel fouten in het lijstje zitten, kunt u zich daar weer in vastbijten.
Roofmoord op Crist Hikspoors 23-Maart-2002
Roofmoord op invalide Arnold Vink 10-Maart-2004
Roofmoord op cornelia brielsman 15 maart 2004
Moord op Edith arends van geene door herintredende TBS'er
Roofmoord op Wim van Ravenswaaij 30-Maart-2008
Roofmoord op lerares Marie-José Mullens 15-Mei-2009
6 Voudige moord door Cevdet Yilmaz 5-April-1983
Moord op vriend Dario Britvec 2-Februari-2003
Moord op Margriet Adams 8-Februari-2003
Liquidatie van Arnold Pels 18-Februari-2003
3 voudige moord op drugsdealers 26-Februari-2003
Moord op Dirk Hofstede 8-Februari-2004
Moord op DJ Roberto Laffree 21-Februari-2004
Roofmoord op taxichauffeur Gerard Denz 29-Februari-2004
Roofmoord op Albert de Heer
Moord op William Liefting 3-Februari-2009
Moord op prostituee Bernadett Szabo op de
Wallen 20-2-2009
Moord op journalist Henk van den Berg 18-Februari-2001
Moord op Maaike Kuiper voor 200 gulden 6-Februari-1997
Verdwenen Cristina Conte, is vermoord 2-Februari-1995
Roofmoord op Rene Doolaard 13-Februari-1993
Moord op Siebrand de Wind 19-Februari-1963
Moord op Sabrina Smit 14-Januari-2001
Moord op invalide buurman Tonnie Bartels 15-Januari-2001
Allard Teerenstra vermoord in groningen 12-Januari-2003
De moord op Piet van Harpen door ontsnapte tbs'es
Dubbele moord Diego Rodriquez&Alejandra 2-Januari-2004
Martelmoord op Paul Epskamp 13-Januari-2005
Eerwraak Schijman Kuashi 15-Januari-2005
BabyMoord op douae 30-Januari-2006
Roofmoord op Greg Kelly 14-Januari-2007
Moord op Cindy Overdijk 14-Januari-2004
Roofmoord op Johan de Jong 18-Januari-2005
Moord op Martin Egthuysen 8-Januari-2005 vanwege vogeltje
Roofmoord Shell medewerkster Henny Borsje 6-Januari-2003
Moord op Marion en Romy van Buuren 8-Juni-1997
Eddy Wind vermoord op 1-Juli-1998
11 doden Schipholbrand 27-Oktober-2005
Moord op Thijs Geers 08-September-2007
Roofmoord op C.Rauti 23-Oktober-1994
Moord op Allegonda Gremmer 28-Oktober-1997
Alexander dalla Croce 17-Oktober-1008
Dubbele moord op Widya en Ragnie Bierdja 28-Oktober-2001
Roofmoord op Martijn Coini 01-Oktober-2004
Moord op Suleyman 23-Oktober-2004
Moord op Saskia en Jouri Bouman 04-Oktober-2005
Moord op Tomasz Paja 02-Oktober-2005
Moord op extreem-rechtse Joost Vastenhouw 03-Oktober-2003
Roofmoord op Marinus Ooms 13-Oktober-2006
Moord op kraker Maurice Tijsen 04-November-2007
Moord op Andre Hartman 06-November-1993
Moord op Manuela Gerritsen 11-November-2005
Moord op miquel Giovanni van Broekhoven 12-November-2007
Roofmoord op Zwaantje de Jong 29-Oktober-2003
Roofmoord op Udo van Aken
Roofmoord op NVU'er Marcel Keizer 24-November-2000
Moord op Sandra van Raalten 30-November-1984
Moord echtpaar Leendert en Lisa van der Lei 06-December-1991
Moord op Agent Iman Klaassen 04-December-2002
Moord op Mark White 22-December-1996 M
Moord op Johannes Stein 01-December-1997
Moord op 19-jarige studente Wilma Ruesink 3-December-2000
Moord op Syla Dijkhuizen en haar 2 kinderen
Roofmoord op Albert Jaasma 17-December-2003
Roofmoord op Jan Adriaan Hensen 15-December-2004
Moord op Christiaan Rutgers 27-December-2004
De moord op Jesse Dingemans 1-December-2006
Moord op Brian (Moekie)
Sylwia Janta beestachtig vermoord 8-December-2007
Moord op Cor van de Zande 24-December-2007
Moord op Corry Pauly 30-December-2007
Moord op Francisco de la Fuente Perez 17-mei-2009
Dood van Johan van den B 02-nov-2009
Roofmoord op Theo van Berlo
Moord op Thomas van Lierop
Roofmoord op Frank Simons 24 september 2008
Roofmoord op Ton Boomgaard
Dubbele moord Mientjes 7-februari-2003
Moord op Marcel Kretzer 09-Oktober-1995
Overblijf opa vermoord Leo Van Trappe 23-maart-2009
Moord op Jack Waterman
Moord op Rob Sitek (44) 5-julie-2009
Moord op Bart Raaijmakers 18 juli 2003
Moord op Mark Kerssens 08-juli-2003
Moord op Froukje Schuitmaker en Marianne Roza 10-01-1999
Moord op Maja Bradaric 17-november-2003
De moord op Joes Kloppenburg 16-augustus-1996
Moord op Daniel van Cotthem 09-01-2000
Moord op 16 jarige Stephan Hendriksen
Moord op Jan Hertogs 27 mei 2002
Moord op Annemiek van de Sluis 39-jarige Turk 14-oktober -04
Moord van Anja Joos 5-oktober-2003
Moord op Jan Kievit 15-Januari-2005
Moord op Hans van Wieren 13-januari-2004
Moord op Floor Garst 25-december-2005
Moord op René Steegmans 22-oktober-2002
Manuel Fetter 24-september-2004
P.S.
Bovenstaande lijst zijn slachtoffers van allochtoon geweld.
wegredeneren
Flip redeneert de problemen wel heel makkelijk weg. Zoals de Spanjaarden 700.000 buitenlanders (vooral Marokkanen) een verblijfsvergunning gaven, probleem opgelost!? De realiteit is dat in grote steden al 50% van de bevolking onder de 25 van allochtone (niet-westerse) herkomst is. Leuk zo'n kleurrijke bevolking? Zeker, ik ben allesbehalve xenofoob en dol op de buitenlandse keukens, maar we krijgen wel een enorm probleem op te lossen in zorg, onderwijs en helaas criminaliteit.
Welke kant reizen de immigranten op die niet aan de bak komen in Spanje, Griekenland of Italië.?
De Speech zelf
Wat ik eigenlijk nog mis in het stuk van Joost, en de vele reacties eronder, is de speech van Enoch Powel zelf, en die staat hier:
http://hvv.amsterdampost.nl/HVV/www.hetvrijevolk.com/indexd85f.html?pagina=13600
Vertaald door, u raadt het al, E.J. Bron.
Wij zullen het probleem van
Wij zullen het probleem van de massa-immigratie nooit oplossen zolang ons land vol zit met figuren als Flip en Dirk-Jan. Zelfs als staat het water ons aan de lippen, dan wuiven ze het nog weg. Problemen? Wat nou problemen? Sharia? Moet toch kunnen? Groepsverkrachtingen? Ach, hebben die vrouwen zelf om gevraagd. Moet je maar met een burqa over straat gaan. Jodenhaat? Hou toch op. Moesten ze zich maar niet verweren toen die joden uit Israel in 1948, 1968 en ga zo maar door aangevallen werden. Die joden hadden zich gewoon net als in 1940-1945 gewillig moeten laten afslachten. Eigen schuld, dikke bult dus. Homo's in elkaar slaan? Tja, zal Flip wel zeggen. Koeltoer he. Moet je maar niet openlijk uit de kast komen. Salafisme dan? Zal Dirk-Jan wel net zoiets vinden als christendom. Moet kunnen. Alles moet kunnen.
En zo modderen we door. Tot het bittere einde. En die duurt niet lang meer als we zo doorgaan.
ET THYBRIM MULTO SPUMANTEM SANGUINE
Enoch
Powells woorden hebben niets van doen met de ineenstorting van het (West-)Romeinse Rijk,
maar met de
legendarische stichting ervan. De Britse conservatieve
politicus, schrijver, dichter en classicus (1912-1992) verwijst met zijn veelgeciteerde regels naar een strofe uit
het epos ‘Aeneis’ (boek VI, verzen 83-87)
van de Romeinse dichter Vergilius (70-21 v.Chr.)
Als de
uit Troje gevluchte Aeneas in Italia arriveert bezoekt hij de tempel van Phoebus Apollo
in Cumae (niet ver van Napels). Daar raadpleegt hij de Sibylle, een priesteres
van de zonnegod. Zij spreekt tot hem in haar profetie onder meer deze woorden van
beproeving:
‘o tandem magnis pelagi defuncte periclis
(sed
terrae graviora manent), in regna Lavini
Dardanidae
venient (mitte hanc de pectore curam),
sed non et venisse volent. bella, horrida bella,
et
Thybrim multo spumantem sanguine cerno.’
O, jij
die de grote gevaren van de zee allemaal heeft doorstaan
(maar
nog grotere wachten je op het land) , in het koninkrijk van Lavinium
zullen
jouw Grieken komen (ban die zorg uit je hart),
maar zij
zullen wensen er niet gekomen te zijn. Oorlogen, verschrikkelijke oorlogen
ontwaar
ik, en de Tiber schuimend van massa’s bloed.
Pessimisme alom
Met pessimisme bereiken we niets. Met onze VOC-mentalitiet moet het mogelijk zijn de immigranten weer kwijt te raken. geeft niet hoe.
@ ROEGHOLT TK "Met
@ ROEGHOLT TK
"Met pessimisme bereiken we niets. Met onze VOC-mentalitiet moet het mogelijk zijn de immigranten weer kwijt te raken. geeft niet hoe."
Realisme, Roegholt, geen pessimisme. Zolang een Mallstrom, een Brusselse junta en een links gekozen kongsi na 12 september uitmaken hoe wij in Nederland moete leven, ons geld moeten uitgeven (alles naar Brussel en gauw een beetje) en vooral wie en hoeveel wij van al die gehoofddoekte analfabeten we moeten binnenlaten, gaat er niets veranderen. Nederlanders klagen wel veel, ze doen alleen niets. Als we willen (en dat blijf ik maar herhalen) kunnen we bergen verzetten. Maar dan moeten we ons wel organiseren (B.R.E.N@ bijvoorbeeld). En om te beginnen de juiste keuze te maken, als we weer op eigen benen willen staan tenminste. Doen we er uw VOC-mentaliteit meteen bij.
Massa-immigratie is geen natuurgegeven zoals een aardbeving of een tsunami. Dictatuur uit Brussel evenmin. Je kan ja of nee zeggen tegen een wurgcontract als het ESM. Niemand dwingt ons ten onder te moeten gaan omdat we opgescheept zitten met prutsers die zichzelf politici en bestuurders noemen.
@ Mishu op 7 augustus, 2012 - 16:03
"De realiteit is dat in grote steden al 50% van de bevolking onder de 25 van allochtone (niet-westerse) herkomst"
Volgens mij weet u niet precies wat de definitie van allochtoon is: je bent allochtoon als tenminste 1 van je ouders in het buitenland geboren. Iemand van Duitse achtegrond is dus ook allochtoon, is je Nederlandse moeder toevallig buiten de grenzen geboren dan ben je ook allochtoon, is 1 van je ouders een buitenlander dan ben je allochtoon etc. Vandaar dat zo'n beetje de hele konklijke famile en ook Wilders allochtoon zijn. De kinderen van Lex en Max zijn zelfs niet westerse alloctoon!
Onder allochtonen heb je dus westerse allochtonen (EU, Amerika, Canada, Japan, mensne uit voormalig Indië etc.) en niet westerse allochtonen (de rest). Sommige grote steden iets meer dan 50% allochtoon, maar daar zit een grote groep westerse allochtonen onder met namen van binnen Europa.
Neem Amsterdam in 2011: 50% autochtoon, 15% westerse allochtoon (waarvan 9% EU 6% overig) , 35% NWA (9% uit de 8 primaire moslim landen -zo'n 95% van alle moslims kan daarvandaan- en 16% elders dus vooral Azië, Zuid Amerika).
Tsunami van geweld
Het zal alleen maar erger worden de komende maanden.
Wat mensen stemmen moeten ze voor zich weten. Alleen, bedenk wel wat je stemt en als je dus PvdA, GL, SP stemt, dan mag je dus niet klagen straks, wanneer straten leeggeplunderd worden, kinderen worden doodgeschoten op straat, vrouwen verkracht of gestenigd, hele wijken worden geterroriseerd en de oorspronkelijke bevolking wordt verdreven.
Want o.a. deze partijen zijn medeverantwoordelijk voor het 40 jaar pamperen, goedpraten en de alles-moet-maar-kunnen-politiek. Ga zelf wonen in een enclave waarin apartheid de norm is. Door de importvolkeren uit middenoosten, Noord Afrika en Oostbloklanden afgedwongen!
Het was jouw keuze!
Niet de mijne!
Maar ik word er al zolang wel mee lastiggevallen!!
We hebben niet te buigen voor de wensen van een minderheid allochtonen, laat staan voor een tsunami van armoedig, agressief, nietsontziend, wreed volk dat hier via de open grenzen neerstrijkt.
Niet om te werken. Maar om te hangen in de sociale hangmat met daarbij de geïmporteerde criminaliteit, ideologie van thuisland, vodden, balen en god wat al niet meer.
Zomaar weer een greep uit de naaste buitenlanden, waar de politie nauwelijks bestand is tegen geweld uit kansloze, achterlijke, agressieve (woestijn)volkeren.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/08/het_is_weer_zomer_in_brussel.html
http://www.telegraaf.nl/buitenland/12707304/__Moslima_valt_agenten_aan__.html
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2012/08/meisjes_zwaar_mishandeld_in_hi.html
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3267484/2012/06/07/...
Stop de import van kanslozen
@Donnie, het gaat niet om niet-westerse allochtonen uit China, Indonesië, Vietnam, Amerika, Canada, Zuid-Amerikaanse landen e.v.a. Die willen namelijk wel werken en vormen geen last.
Het gaat om de import van de conservatieve islamitische allochtoon uit met name Noord Afrika en Arabische landen die hun stempel drukt en hun gewoonten doordrukt en zo dit land verandert in een islamitisch land.
@ Flip van Dyke op 7 augustus, 2012 - 13:43
"Heb je nu al de cijfers over de emigrerende Turken en Marokkanen?"
Heb je nu al de kosten van de emigrerende Turken en Marokkanen?
Feiten ongewenst?
Vreemd die (2) minnetjes bij mijn bericht van 18:39. Ik noem slechts de definitie van allochtoon, westerse allochtoon en NWA op en de cijfers van Amsterdam maar blijkbaar vind men dat niet leuk? Ik bedenk die definities of cijfers niet zo liggen de feiten nu eenmaal. Wat je van de cijfers vind is een ander punt: bijvoorbeeld 9 a 12% moslims in Amsterdam teveel vind (of juist prima of te weining) moet iedereen zelf maar bepalen...
@Jans Kansen: Inderdaad zal het risico profiel van sommige NWA hoger of lager liggen. Helaas weten veel mensen op TV (schijnbaar zelfs Rutte, Leers en WIlders) niet het onderscheid te maken tussen verblijfs aanvragen, toelatingen, mensen van NWA achtergrond of mensen migrerend uit NWA landen (inclusief terugkerende autochtone expats!!) en de enkele keer dat men wel precies benoemt hoeveel NWA er zijn of komen dan noemt men dus niet de groep waar het vaak om draait: de (orthodoxe) moslims uit grofweg het noord afrikaans gebied. Mij zul je niet horen ontkennen dat de risco's daar veelal groter zijn (gebleken) dan met bijvoorbeeld Indiërs, Chinezen of Argentijnen. Uiteindelijk gaat het natuurlijk om het individu: een liberale moslim die zo westers is als het maar kan lijkt mij minder snel een last dan een ultra orthodoxe *vul maar geloof of nationaleit in* welke zich niet wil aanpassen aan het leven hier. Daarmee wil ik "de molsim" dus niet per definitie als ongewenst migrant wegzetten ofzo. Het risco lijkt mij dus wel groter hier maar uiteindelijk gaat het mij persoonlijk erom dat men hier gewoon deelneemt aan de maatschappij ongeacht wat je achtergrond (ras, gelood, geboorteland, geslacht, leeftijd, sexuele voorkeur, ...) ook is EN dat men gewoon helder de feiten presenteerd.
toevoeging
Helaas schijnen er hier nogal wat lezers/reageerders te zijn die uiterst negatief reageren op zulke berichten. Ik of een ander persoon hoef maar te zeggen dat Leers/Rutte/Wilders/Joost Niemöller de verkeerde (te hoge of zelfs verkeerde) cijfers noemt en het regent minnetjes en verwijten van multikul knuffelaars... Daardoor blijft de dialoog/debat ook zo goed als uit om ten eerste de feiten algemeen kenbaar te maken of op basis daarvan oplossingen en beleids plannen te bespreken...
Geflipt.
Ga maar niet op die geflipte figuur in, mensen.
Een ongeneeslijk eigenwijs kereltje, dat met veel plezier voor de verkeerde kant kiest.
De anti-Nederland kant.... zeg maar.
Corrupte overheden kwijlen bij het ontwaren zulke figuren.... daar kúnnen ze iets mee.... want de Flipjes van deze wereld staan altijd - al bètweterend en snerend - trouw aan hun zijde!
Heel slecht voor de bloeddruk, om dat gedrus en gedram tot je door te laten dringen.
NPD
Het is jammer dat de PVV het immigratie-thema nu links laat liggen. Misschien moet er een tweede, en mogelijk nog principielere nationalistische partij worden opgericht, naar het voorbeeld van de NPD. Een NPN dus. Het is vijf voor twaalf.
Camp of the Saints voltrekt zich, te beginnen in het zuiden
In Camp of the Saints schetst Jean Raspail hoe de invasie in zijn explosieve, beslissende fase komt, als de boven ons gestelden niet meer kunnen doen alsof ze de zaken in de hand hebben..Stap voor stap voor stap stort het westen in, en zijgen de laatste tekenen van orde in éen, in bloed, roof en waanzin. Gelezen toch wel? Bloedstollend en fascinerend.
En het is al uit 1973...Ga ik maar weer eens lezen, diep onder de dekens. Me voor de zoveelste maal afvragen waarom niemand een poot uitstak, en waarom in godsnaam onze hotemetoten ons verkocht en verraden hebben.
@ Donnie "Vreemd die (2)
@ Donnie
"Vreemd die (2) minnetjes bij mijn bericht van 18:39. Ik noem slechts de definitie van allochtoon, westerse allochtoon en NWA op en de cijfers van Amsterdam maar blijkbaar vind men dat niet leuk? Ik bedenk die definities of cijfers niet zo liggen de feiten nu eenmaal. Wat je van de cijfers vind is een ander punt: bijvoorbeeld 9 a 12% moslims in Amsterdam teveel vind (of juist prima of te weining) moet iedereen zelf maar bepalen...
@Jans Kansen: Inderdaad zal het risico profiel van sommige NWA hoger of lager liggen. Helaas weten veel mensen op TV (schijnbaar zelfs Rutte, Leers en WIlders) niet het onderscheid te maken tussen verblijfs aanvragen, toelatingen, mensen van NWA achtergrond of mensen migrerend uit NWA landen (inclusief terugkerende autochtone expats!!) en de enkele keer dat men wel precies benoemt hoeveel NWA er zijn of komen dan noemt men dus niet de groep waar het vaak om draait: de (orthodoxe) moslims uit grofweg het noord afrikaans gebied. Mij zul je niet horen ontkennen dat de risco's daar veelal groter zijn (gebleken) dan met bijvoorbeeld Indiërs, Chinezen of Argentijnen. Uiteindelijk gaat het natuurlijk om het individu: een liberale moslim die zo westers is als het maar kan lijkt mij minder snel een last dan een ultra orthodoxe *vul maar geloof of nationaleit in* welke zich niet wil aanpassen aan het leven hier. Daarmee wil ik "de molsim" dus niet per definitie als ongewenst migrant wegzetten ofzo. Het risco lijkt mij dus wel groter hier maar uiteindelijk gaat het mij persoonlijk erom dat men hier gewoon deelneemt aan de maatschappij ongeacht wat je achtergrond (ras, gelood, geboorteland, geslacht, leeftijd, sexuele voorkeur, ...) ook is EN dat men gewoon helder de feiten presenteerd."
Zeg, Donnie, moet je niet naar je bedje toe (dat 2-persoonsbed van je)? En als je nou weer reageert met je ellenlange monologen, let je dan ook een beetje op je spelling? Wil je? Leest wat prettiger.
Wie zegt dat Wilders/de PVV
Wie zegt dat Wilders/de PVV het immigratie thema/ Islamisering links laat liiggen? Dat is dus niet waar, het is een speerpunt in het PVV programma . Alleen de Eu/Euro is op dit moment cruciaal en daarbij, het hangt ook nog eens met elkaar samen. Er is maar een partij die tegen deze bedreigingen van onze vrijheid en welvaart strijd en dat is de PVV. Goed onthouden...
Enoch Powell voorspelde burgeroorlog
Enoch Powell was een briljante man. Op zijn 25e hoogleraar. In WO2 begonnen als soldaat en opgeklommen tot brigadier. Hij had een vooruitziende blik, maar niet al zijn voorspellingen kwamen uit.
In 1968 voorspelde hij dat er 15-20 jaar later in Groot-Brittannie burgeroorlog [civil war] zou uitbreken. Tegen die tijd had je een toename van etnisch geweld, zoals heftige rassenrellen, maar geen burgeroorlog. De situatie in Griekenland is explosief, maar er is geen burgeroorlog.
Voor alle duidelijkheid: 'Rivers of blood' slaat op burgeroorlog.
Ik dacht dat we het over illegalen hebben.
Maar de reacties gaan voornamelijk over de -vermeende- situatie in Nederland. Illegaliteit is iets wat je in principe niet wilt hebben, maar zal er toch altijd zijn. Voor wat betreft Nederland is de illegaliteit vermoedelijk kleiner dan vroeger. Wat helemaal uit het zicht verdwijnt zijn illegalen die tewerk worden gesteld in de -ook illegale- teling van soft-drugs. Je kan je direct voorstellen wat voor vreselijk uitbuiting daar kan plaatsvinden.
Voor wat betreft de overige problemen wil ik echt niet mijn ogen sluiten, maar ik probeer het wel in proporties te zien. Niemöller ziet in de illegale immigratie meteen 'rivers of blood'. Blijkens de reacties wordt hij daarin volop gesteund. Ook al wordt er geen enkel concreet cijfer genoemd over hoe groot dat probleem wel niet zou zijn. Hoeveel komen er illegaal binnen per jaar? Hoeveel vertrekken er weer? Hoeveel mogen er hier blijven?
Hoeveel zijn er illegaal?
Allemaal vragen die ik heb als ik dit soort dingen hoor en lees, maar daarin ben ik een van weinige blijkbaar.
Zolang de Turken alle
Zolang de Turken alle ongewenste vreemdelingen over de schutting gooien naar Griekenland en Griekenland lid is van uberhumane 'waarden'gemeenschap EU hoeven illegalen niets te vrezen en blijft de vloek van massa immigratie van inburgeringsresistente kanslozen doorgaan. Het hele EU project wil de sociale cohesie van de volkeren in natiestaten vernietigen dat wordt mogelijk door overal een etnischelappendeken te implemeteren door massale illegalen/immigranten/vluchtelingen instroom en het Schengen verdrag dat voor een volksverhuizing zorgt tussen de EU-Schengen-lidstaten. Dit gaat gepaard met enorme criminaliteitstijging, arbeidsverdringing en etnische wrijvingen die regelmatig uitbarsten omdat Schengen niet voorziet in aanpassing en inburgering.Zo worden de volkeren cq Natiestaten met opzet door de linkse politieke EU elite kapot gemaakt om tot een verenigd Europa te komen waar oorspronkelijk etnische groepen in 'gated communities' moeten wonen om zich te beschermen tegen nieuwe parasiterende/criminele etnische groepen. Lees ook: Thierry Baudet: 'De Aanval op de Natiestaat' ISBN 9789035137530
@fris4ever
Is dat zo dat de Turken ze over de schutting gooien?
Illegaal betekent niet legaal.
Ik heb het al eerder aangegeven: het aantal illegalen is in Nederland lager dan vroeger. Niet in het minst door de veel grotere controle van bedrijven waar traditoneel veel illegalen werken en de veel hogere boetes.
De linkse politieke elite???? In 2003 werd de toetreding van Oost-Europa gesteund door de volledige Tweede Kamer. Dus inclusief VVD (waaronder Wilders), SGP en de LPF. Hoezo linkse elite??
@DreadlockHolidy op 8 augustus, 2012 - 08:23
"Hij had een vooruitziende blik, maar niet al zijn voorspellingen kwamen uit.In 1968 voorspelde hij dat er 15-20 jaar later in Groot-Brittannie burgeroorlog [civil war] zou uitbreken."
Etnische zuivering wordt toch veelal uitgelegd als een daad van oorlog en dat is
precies wat nu speelt,vraagt t john cleese maar.Zijn capitulatie en die van vele
anderen doet daar niks aan af.
@ Flip van Dyke op 8 augustus, 2012 - 10:06
" Niemöller ziet in de illegale immigratie meteen 'rivers of blood'. Blijkens de reacties wordt hij daarin volop gesteund. Ook al wordt er geen enkel concreet cijfer genoemd over hoe groot dat probleem wel niet zou zijn."
Primo Mattino op 7 augustus, 2012 - 15:30 geeft weliswaar geen 'concrete cijfers',wel een bloemlezing met naam en toenaam.Maar dat telt zeker niet?
Nordholt had het destijds over tienduizend.Inderdaad,in nationale termen,onvoldoende concreet;hij referereerde slechts aan het aantal illegale ghanezen in de bijlmer.
Enoch Powell:"Those whom the gods wish to destroy,they first make mad."
En ziende blind klaarblijkelijk.
armeblanke op 8 augustus, 2012 - 11:55
En dat lijstje zijn allemaal moorden door illegalen???
Blijkens de post daaronder gaat het over moorden door allochtonen gepleegd.
Dat zijn er ongeveer 120. Zelfs de schipholbrand heb ik meegeteld.
Per jaar worden zijn er pakweg 150 moorden en doodslagen. Over 10 jaar zijn dat er 1500. Het percentage van het lijstje is dan minder dan 10%. We hebben 15-20% allochtonen de afgelopen tien jaar.
Conclusie; allochtonen plegen minder moorden.
Begrijp je dat zo'n lijstje niets zegt?
@ Flip van Dyke op 8 augustus, 2012 - 13:12
Zo'n lijstje (vermoedelijk gebasserd op krantenberichten waarin de ethnische achtergronden vermeld werden-dus zeer onvolledig) zegt wel degelijk wat.Kerwin Duinmeijer kennen we allemaal.Maar
had u ooit van Johannes Stein,Wilma Ruesink,Syla Dijkhuizen ,enz enz gehoord?
Meer dan 100 mensenlevens
zeggen flip niets. Tegelijkertijd wil hij ons beleren op dat bekende links moreel superieure aartsvaderlijke quasi verstandige en semi-intellectuele toontje.
Want, zoals Joost Niemöller vorige week zo mooi schreef, als je tot de Deugers behoort dan mag je ALLES beweren. En het is wel duidelijk dat flip bij de Deugers hoort en wat zijn ruim 100 mensenlevens tegenover de mening van een Deuger? Niets toch?
Zelfs als de Rijn en de Maas roodgekleurd in hun bedding zullen stromen, zal er voor Deugers als flip geen geen enkele reden zijn om hun inmiddels vermolmde, rottende en stinkende idealen te verlaten.
Ons rest er èèn troost: Iedere revolutie eet eerst haar eigen kinderen op. Maak je borst maar nat.
Waarom in vredesnaam reageert
Waarom in vredesnaam reageert iedereen hier op die linkse neofascist Flip van Dyke. Mensen, besteed je energie aan belangrijker zaken. NEVER SURRENDER! NEVER SUBMIT !
@E.J. Bron op 8 augustus, 2012 - 17:52
Neofascist????? Ik??? Hoezo? Je verwart me met iemand anders.
@ E.J. Bron op 8 augustus, 2012 - 17:52
Goed advies!
@ E.J. Bron op 8 augustus, 2012 - 17:52
"Mensen, besteed je energie aan belangrijker zaken. NEVER SURRENDER! NEVER SUBMIT !"
Groot gelijk heb je, nooit die oogkleppen afzetten maar je mening baseren op onderbuik gevoelens. Wat er werkelijk plaats vind in ons land is niet relevant... Oh wacht, zijn dat niet dezelfde beschuldigingen die men hier graag de "linksmensch" verwijt? Over ironie gesproken...
Hoe moelijk kan het zijn om feiten te eisen / zoeken en dan aan de hand hiervan een mening of oplossing te vormen? Of die mening nu links, rechts of recht door zee is is dan verder niet relevant, het is in iedergeval een wel overwogen mening die onderbouwing vind in de werkelijkheid.
Laat ik maar niet beginnen over hoe op de man spelen, verwijten van extremisme en bashen van bepaalde (bekende) personen hier als abject of zelfs aanzetten tot geweld wordt bestempeld...
en wat doe je als economisch
en wat doe je als economisch het water aan je lippen staat ?
Je begint dan onderhandelingen over de komen van de formule 1 natuurlijk, hoor ik u meteen zeggen.
http://www.ansa.it/ansamed/en/news/nations/greece/2012/08/03/Car-Racing-Greece-looking-host-Formula-1-races_7285408.html
http://xandernieuws.punt.nl/?id=662642&r=1&tbl_archief=&
brood en spelen en zo