NS vindt vaste klanten niet zo belangrijk

Geen categoriesep 22 2014, 10:00
Geen geld terug.
Ah. En dat terwijl de topman van de NS onlangs nog liet weten dat de klant voortaan op nummer 1, 2 en 3 komt te staan:

Treinreizigers die hun nieuwe abonnement vergeten mee te nemen, krijgen niet meer hun geld terug als ze daardoor een los kaartje moeten kopen, zo meldt De Telegraaf. Tot voor kort hadden deze klanten tot maximaal drie keer per jaar recht op teruggave.

1, 2, 3 weg is je geld! Dat zal Timo Hughes bedoeld hebben. Jammer voor al die klanten dat ze zijn woorden net iets anders interpreteerden. Maar ja, dan hadden ze maar beter moeten opletten en het wangedrag van de NS in het verleden moeten analyseren. Dan hadden ze namelijk al lang geweten dat de NS lak heeft aan haar klanten/reizigers. Dat is al sinds jaar en dag zo; een Hughes verandert dat niet zomaar even.
Ga verder met lezen
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten