Interesse in Tuinmeubelen komt later dan vorig jaar

Screen Shot 2017-06-02 at 11.34.47
Foto:

De afgelopen dagen liepen de temperaturen hoog op. Heel Nederland ging massaal naar buiten om te genieten van dit prachtige weer. Ook de tuinmeubelbranche heeft hier zichtbaar profijt van gehad. Er was een grote piek te zien omtrent de interesse in tuinmeubelen. Zoals te zien in de grafieken kwam deze later dan vorig jaar, toen begon de piek al begin mei.

Screen Shot 2017-06-02 at 11.35.57

Screen Shot 2017-06-02 at 11.36.21

Kees Smit Tuinmeubelen heeft hier een logische verklaring voor. “Ieder seizoen kent voor ons een aantal pieken. Deze zijn waarneembaar als er goede weersvoorspellingen aankomen. De eerste mooie dagen kwamen dit jaar later dan vorig jaar.”

Een verschuiving van de klantbehoefte
Kees Smit Tuinmeubelen merkt dat de klantbehoefte omtrent tuinmeubelen verschuift. Eerder waren klanten vooral op zoek naar kwaliteit en comfort. Nu is, naast kwaliteit en comfort, ook het design belangrijk. Klanten zien hun tuin namelijk als een verlengstuk van de woonkamer. De stijl van binnen voeren zij graag door naar buiten.

Kees biedt in Europa het grootste assortiment Kees Smit Tuinmeubelen aan in allerlei stijlen, materialen en vormen. Neem bijvoorbeeld tuinmeubelen van kunststof vlechtwerk. Deze meubelen hebben een aluminium frame waar het kunststof vlechtdraad omheen gevlochten is. Aluminium en kunststof vlechtdraad zijn materiaalsoorten die onderhoudsvriendelijk zijn. Ze zijn daarnaast licht in gewicht. Mensen die houden van stoer en robuust, kiezen vaak voor teakhouten tuinmeubelen. Teakhouten tuinmeubelen zullen door weersinvloeden vergrijzen. Door deze vergrijzing krijgt een tuinmeubelstuk een nog robuustere uitstraling. Kees Smit heeft voor moderne en strakke tuinen tuinmeubelen van RVS, aluminium en outdoor textiel. Deze collecties stralen één en al luxe uit.

Van welke stijl je ook houdt, Kees Smit Tuinmeubelen gunt iedereen een beter en mooier buitenleven.

 Waardeer jij de artikelen op DagelijkseStandaard.nl? Volg ons dan op Twitter!

In dit artikel

Reageer

1 reactie

  1.   

    Heeft Kees Smit al een fusie met het NRC Handelsblad overwogen voor de synergievoordelen? Het blad heeft al ruime ervaringen met het aanspreken van de doelgroep via redactionele advertenties.

Dagelijksestandaard.nl gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën (cookies) onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kunnen we hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren en daardoor onze website verbeteren. Cookies van onszelf en van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen en artikelen aan te bevelen op dagelijksestandaard.nl die aansluiten op uw interesses. Ook derden kunnen uw internetgedrag volgen. Cookies kunnen gebruikt worden om op sites van derden relevante advertenties te tonen. Cookies van derde partijen maken daarnaast mogelijk dat u informatie kunt delen via social media zoals Twitter en Facebook.

Like nu onze nieuwe pagina voor nieuws en opinie!