DDS App
Politiek
Nieuws
Opinie
Buitenland
Economie
Terrorisme
Startpagina
Nieuws
NOS, waarom niet gewoon in het Nederlands?
NOS, waarom niet gewoon in het Nederlands?
Nieuws
•
31 dec 2013, 8:45
Wilt u DDS vaker zien?
Stel DDS in als voorkeursbron op Google.
Voeg DDS toe op Google
Waarom spelt de NOS "Zuid" op z'n Nederlands, maar "
Sudan
" op z'n Engels? De provincie Upper Nile kan overigens ook gewoon Boven-Nijl worden genoemd.
Word lid van onze GRATIS Nieuwsbrief
Krijg ELKE dag het ECHTE nieuws GRATIS en voor niets in je inbox. Abonneer je vandaag!
Abonneren
door
Auteur
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Nieuws
1
Asielzoekers aangekomen in opvang Wijk bij Duurstede
Binnenland
0
Slachtoffers gruwelijk ongeluk Vogelwaarde nog in ziekenhuis, verdachte blijft vastzitten
Nieuws
0
President Tsjechië mag van Constitutioneel Hof mee naar NAVO-top
Laat mensen jouw mening weten
Lees ook
Nieuws
1
Asielzoekers aangekomen in opvang Wijk bij Duurstede
Binnenland
0
Slachtoffers gruwelijk ongeluk Vogelwaarde nog in ziekenhuis, verdachte blijft vastzitten
Nieuws
0
President Tsjechië mag van Constitutioneel Hof mee naar NAVO-top
Meer artikelen
1
Asielzoekers aangekomen in opvang Wijk bij Duurstede
1
2
Slachtoffers gruwelijk ongeluk Vogelwaarde nog in ziekenhuis, verdachte blijft vastzitten
0
3
President Tsjechië mag van Constitutioneel Hof mee naar NAVO-top
0
4
WHO: wereldwijde risico op ebola blijft laag
1
5
Verdacht van moord op ouders: dit gebeurt er nu met de 15-jarige uit Meerstad
3
6
Weeronline: officieel warmste 24 juni ooit gemeten
4
Meer artikelen
Loading
Vorig artikel
Diploma vereist voor ophalen oud-papier
Volgend artikel
De mens is van nature wél monogaam
Plaats reactie
Plaats reactie