LAATSTE REACTIES
Drone
Nou mensen…… het wordt nu toch wel echt tijd dat we in opstand komen. Belastingverhogingen, energie prijs verhogingen, brandstof prijs verhogingen, CO2 belasting, stikstof belasting, voedselprijzen verhogingen, rook en alcohol accijnzen verhoging, etc, etc, etc!
We worden met tientallen verhogingen om de oren geslagen en moeten daar bij ook nog een honderden miljarden ophoesten om dat asieltuig hun leven lang alles gratis te geven en de totale kosten van de oorlog van Oekraiene te financieren.
Hier wordt je toch dol van.
Tijd voor opstand!
NEXIT, NEXIT, NEXIT!Loading