Nieuws

Best Gelezen

Politiek
Opinie
Buitenland
Topnieuws

Laatste Nieuws

Populair Nieuws

LAATSTE REACTIES

bitchie
Wat een steeds weer onzinnige discussie om de boeren de schuld te geven van deze onzin die een minimum uitscheiden,en dat weten ze,,ze hebben er zelf mee ingestemd,//60 landen waar onder zeer zeker 🇨🇳 China en Dubai die er mee begonnen zijn,en dankzij Merkel en Ratte is uit eindelijk Nederland ook gezwicht,,en meerdere landen volgden,,onder forse bedragen natuurlijk,dat kunnen we natuurlijk niet terzijde schuiven,want dan verschuiven we ons eigen harde werk🦾🦾ons belastinggeld wordt in deze genocide bedrijven gestoken om te bepalen wie en wat voor weer we krijgen👹❌Of het nou die luchtratten zijn,,of een ingestelde AI programma zal om het één en ander gaan,,Maar als GEO ENGENERING stopt met het sprayen van Aluminium/Barium/Lythium/Strontium/Silverjodide/As van kolen/Grafietoxide,/virussen/geïnfecteerde teken/en geïnfecteerde muskitos wat kort geleden in Barcelona gebeurde per helikopter 🚁 en in Amerika Texas,,en als ze de grote radioactive LED LAMP voor onze moeder natuur weghalen,,die ze in de corona lockdown er voor hebben gelanceerd ter grote van vier voetbalvelden,,Als ze deze doos van de Pandora duivels kunnen sluiten,,dan krijgen ze de wereld en zeker Nederland weer op het goede spoor🫀🫁🧠♻️🔋🦠🌫️🌫️🌫️🌫️✈️✈️✈️✈️Onze moeder natuur geeft ons geen hitte en bosbranden en natuurcaostrophes,wat voor heel veel mensen 😱een natuurfenomeen is🐑🐑🐑🐑Kijk vooral ‘s nachts eens naar boven wat er boven ons gebeurd,,drones in vol ornaat die ook iets lozen aan weet ik wat het is,,lijken wel spattervonkjes,en hoe de lucht binnen het half uur /uur veranderd🛰️⚡️De vogeltjes fluiten om 3uur ‘s nachts alweer alsof het morgen is…houd jullie ogen open mensen met al dit afleidings nieuws,,en kijk als het flitst en dondert,dat ook dat niet van moeder natuur afkomstig is,,voorrang in het noordelijk gebied van Nederland,,….Eén ding,nou 3 dingenwil ik graag nog aan jullie kwijt,,Ze hebben geen kettingen meer nodig,,ze hebben jullie mobiele telefoon,mensen in het verleden met geweld werden tegen gehouden,vandaag de dag is het eleganter,slapende mensen besturen zichzelf makkelijker dan getekend,en jullie slapen nu,er zijn nl maar drie Tools waarmee ze je daar boven rustig houden,en geen van allen voelt als een gevangenis,de eerste is…eindeloos scrollen elke 3 sekonden iets nieuws,als je blik maar naar beneden gaat,je kijkt nooit op het scherm.Brood en wild hebben een heel rijk in leven gehouden,vandaag komt het brood via bezorgdienstenen de spelen en de klok rond rennen,,de tweede is uitputting,een persoon die 40 uur werkt,en jaagt rekeningen,heeft geen kracht meerom s’avonds vragen te stellen.Vermoeidheid is geen bijwerking,Vermoeidheid is het Doel,wie uitgeput is gehoorzaamd,omdat het te gebroken is om er over na te denken,de derde is….Angst,Angst voor de rekening,Angst voor beëindiging,Bang om het niet te houden,en de mens in angst komt niet in opstand, maar bukt zich,en dat is precies wat opzettelijk is,ze hoeven je niet opsluiten,ze moeten je gewoon moe maken,afgeleid en bang houden.Dan bouw je je eigen gevangenis,en noemt het dan een normaal leven,denk na en begin zelf dingen op te zoeken,,wat we inademen,,en af en toe wat langer naar boven te kijken🌫️✈️🧠🫀🫁😵‍💫👹🚨ipv 24/7 op je telefoon filmpjes te kijken of te maken als er iemand inelkaar wordt geraapt of gestoken,,waardoor geen mens meer instaat is om zijn medemens bij te staan🦾🦾
jun 27, 18:49
0
0

Loading