PvdA-journalist betreurt het dat Bussemaker geen minister-president wil worden

Nieuws31 jul 2014, 8:30

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
PvdA-journalist Frénk van der Linden (want dat is 'ie) vindt het jammer dat minister Jet Bussemaker geen minister-president wil worden. "Ik betreur het," herhaalt de journalist kruiperig nadat Bussemaker zegt dat ze geen minister-president wil worden. Tja. Wat een nepjournalistiek.
Dat het NCRV-programma Altijd Wat überhaupt Van der Linden inhuurt om een portret te maken van een partijgenoot is onbegrijpelijk. Bovendien: in welke fantasiewereld leeft die Van der Linden eigenlijk? De PvdA mag blij zijn met maximaal 15 zetels, meer niet.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading