Amerikaanse minister van Volksgezondheid stapt op

Nieuws11 apr 2014, 10:00

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
ObamaCare.
Het is buitengewoon schokkend te noemen, maar blijkbaar doet de regering-Obama toch nog een beetje aan 'verantwoordelijkheid' nemen voor je daden:

De Amerikaanse minister van Volksgezondheid, Kathleen Sebelius, neemt ontslag wegens de fouten die zijn gemaakt tijdens de invoering van het nieuwe zorgstelsel, in de volksmond bekend als Obamacare. Dat schrijft persbureau Reuters vanochtend.

Die dame - en de hele regering met haar - heeft echt een enorme puinhoop gemaakt van ObamaCare - hét plan waarmee Obama zijn stempel op Amerika wilde drukken. 
Misschien dat dit op termijn alsnog gebeurt, maar voorlopig het vooral een enorme afgang voor hem.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading