Berlusconi is weg. NOS: "Het feest is begonnen!"

Nieuws13 nov 2011, 11:00

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
De NOS is de hele week al bezig met een hetze tegen Berlusconi. Sterk staaltje niet-neutrale journalistiek. Zo ook gisteren weer, waar het vertrek van de Italiaanse leider openlijk "een feest" genoemd werd.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading