'Bond van wetsovertreders' bestaat uit... 1 man

Nieuws19 apr 2014, 11:18

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Ha!

De Bond van Wetsovertreders, die naar eigen zeggen 1200 tot 3500 leden heeft, is vooral de activiteit van slechts één man: Pieter Vleeming. Dat blijkt uit onderzoek van de Volkskrant. De bond claimt op te komen voor de belangen van gedetineerden en ex-gedetineerden.

De bond is dus eigenlijk vooral een... eenmansactie. 
Fantastisch. Zoiets verzin je niet.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading