Brandpunt verheerlijkt loterijen die aan goede doelen geven

Nieuws09 jun 2014, 17:30

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Het leek gisteren bij Brandpunt wel alsof loterijen niks verkeerd kunnen doen als ze geld geven aan goede doelen. Er werd geen seconde aandacht besteed aan dit nieuws: miljoenen Postcodeloterij in waardeloos project. Hoe noemen ze dat ook alweer? O ja, agendajournalistiek.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading