Stel DDS in als voorkeursbron op Google.
Voeg DDS toe op GoogleBruma vreest ook geen sanctie. Ook niet voor het gebaar dat hij maakte richting de Feyenoordfans na zijn rode kaart. "En dat gebaar op het veld? Het was geen 'fuck you', ik heb mijn middelvinger nooit opgestoken. Er werd een fles naast mij op het veld gegooid en ik was teleurgesteld. Dus maakte ik het gebaar 'rot op'."
Loading