De achterlijkheid van een 'derde Partij'

Nieuws23 feb 2012, 11:00

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Is het slim om een derde partij te steunen als je Amerikaan bent? Neen. De kans is dan namelijk levensgroot dat de partij die je het minst ziet zitten uiteindelijk wint. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading