NPO: de jihad is oké, olé, olé!

Nieuws16 jun 2014, 20:57

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Terwijl jihadstrijders in Irak de ene na de andere tegenstander onthoofden en in greppels leggen om dood te schieten, probeerde de Moslim Omroep gisteren de 'positieve' kanten van de jihad te belichten. De jihad is hartstikke gezellig en goed, joh. We hoeven ons heus niet druk te maken om de jihad, wil de Nederlandse publieke omroep ons maar vertellen. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading