De slechte muzieksmaak van de NOS

Nieuws03 aug 2012, 16:00

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Over smaak valt niet te twisten, zeggen ze weleens. Nou, daar ben ik het niet mee eens. In een reportage over de Olympische Spelen gebruikte NOS op 3 gisteren wel een heul slecht liedje. Niet om aan te horen!
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading