anp070526177 1

Explosie bij partijkantoor D66 in Den Haag, geen gewonden

Nieuws07 mei , 21:52

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
DEN HAAG (ANP) - Bij het partijkantoor van D66 in Den Haag is donderdagavond een explosie geweest, bevestigt de politie na berichtgeving door De Telegraaf. Het pand aan de Lange Houtstraat in de Haagse binnenstad is daardoor beschadigd. Niemand raakte gewond, zegt een politiewoordvoerder. Of er personen in het pand aanwezig waren toen het explosief iets na 21.00 uur afging, weet zij niet.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading