Stel DDS in als voorkeursbron op Google.
Voeg DDS toe op GooglePrinses Mabel is vanavond even na negen uur, met prins Willem-Alexander en prinses Máxima, aangekomen in het Landeskrankenhaus in Innsbruck om prins Friso te bezoeken. Het was de eerste keer dat Máxima een bezoek bracht aan haar zwager. Willem-Alexander was al een keer eerder op bezoek geweest bij zijn broer. Máxima en Willem-Alexander ondersteunden Mabel bij het betreden van het ziekenhuis. Alle drie maakten een aangeslagen indruk.
Loading