DDS App
Politiek
Nieuws
Opinie
Buitenland
Economie
Terrorisme
Startpagina
Nieuws
'Het is de schuld van de zon!'
'Het is de schuld van de zon!'
Nieuws
•
20 jun 2013, 21:00
Wilt u DDS vaker zien?
Stel DDS in als voorkeursbron op Google.
Voeg DDS toe op Google
Het was de schuld van de Berlijnse zon dat het bijna niet goed afliep met president Barack Obama's speech in Berlijn, aldus MSNBC's Chris Matthews. Ach en wee. In ieder geval lag het dit keer niet aan voormalig president George W. Bush...
Word lid van onze GRATIS Nieuwsbrief
Krijg ELKE dag het ECHTE nieuws GRATIS en voor niets in je inbox. Abonneer je vandaag!
Abonneren
door
Frank Verhoef
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Nieuws
0
Spanning rond nipte verkiezingsuitslag in Colombia
Nieuws
0
Eerste ronde gesprekken VS en Iran in Zwitserland afgerond
Nieuws
0
Rechtse pro-Trump-kandidaat wint Colombiaanse verkiezingen
Laat mensen jouw mening weten
Lees ook
Nieuws
0
Spanning rond nipte verkiezingsuitslag in Colombia
Nieuws
0
Eerste ronde gesprekken VS en Iran in Zwitserland afgerond
Nieuws
0
Rechtse pro-Trump-kandidaat wint Colombiaanse verkiezingen
Meer artikelen
1
Spanning rond nipte verkiezingsuitslag in Colombia
0
2
Eerste ronde gesprekken VS en Iran in Zwitserland afgerond
0
3
Rechtse pro-Trump-kandidaat wint Colombiaanse verkiezingen
0
4
Diplomaat: delegatie Iran blijft in gesprek met VS in Zwitserland
2
5
Ramiro Valdés, sleutelfiguur in Cubaanse revolutie, overleden
1
6
Advies: hulp aan partnerlanden is nodig voor grip op migratie
10
Meer artikelen
Loading
Vorig artikel
Er zit iets heel erg fout bij de VVD
Volgend artikel
Ibn Ghaldoun weigert deuren te sluiten
Plaats reactie
Plaats reactie