Heus waar: ProRail krijgt te weinig geld

Nieuws14 mei 2012, 11:29

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Ik dacht al, wat is dat toch. Maar dankzij oud-minister Tineke Netelenbos weten we het: ProRail en de NS krijgen gewoon te weinig geld! Dat de vervoerder ondeugdelijk materieel aanschaft en de spoorbeheerder amateuristische fouten maakt als het niet goed checken van de wisselverwarming, beelden we ons maar in.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading