Hypercommerciële muziek bij de TROS

Nieuws18 jul 2014, 17:30

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Als je de definitie geeft van iets dat niet bij de publieke omroep thuishoort en prima zou kunnen overleven in een louter commerciële markt, dan kom je al snel bij K3 uit. Een ontzettend populair muziekensemble dat in het hele land kleine fans heeft en voor uitverkochte optredens zorgt. Waarom steekt de TROS zijn centen in dit soort acts die peperduur zijn? Dat is toch volstrekt overbodig?
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading