anp010326102 1

Israëlisch leger claimt vernietiging helft Iraanse raketarsenaal

Nieuws01 mrt , 11:45

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
JERUZALEM (ANP/AFP) - Israël heeft naar eigen zeggen grofweg de helft van de Iraanse raketvoorraad vernietigd. Dat meldt het Israëlische leger.
Hoewel niet werd vermeld hoe groot de Iraanse voorraad zou zijn, zei legerwoordvoerder Effie Defrin wel dat zeker 1500 projectielen die nog werden gebouwd, zijn vernietigd.
Volgens de strijdmacht produceerde het land maandelijks tientallen grondraketten en zou het die productiesnelheid willen opschroeven naar honderden per maand.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading