Ja hoor, daar zijn de mastodonten weer

Nieuws30 mei 2012, 19:45

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Dat viel te voorspellen. Een mastodont schrijft iets in het AD, en - hop! - Nieuwsuur duikt er weer bovenop en interviewt jan en alleman over wat ze van diens uitlatingen vinden.
Een beetje sneu weer, hoor.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading