Jezus aan het bowlen

Nieuws18 apr 2014, 12:30

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Bart haalde het net al eventjes aan in zijn column, maar wát een draak van een programma was dat The Passion. Bijzonder slechtgeacteerd, en bovendien scènes die helemaal nergens op slaan. Ik bedoel: Jezus in een bowlingcentrum? Serieus, wat is dat nu weer?
Blij dat ik atheïst ben en me niet hoef te verantwoorden voor deze rommel.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading