Jinek laat gasten naar tafel lopen

Nieuws21 okt 2013, 21:00

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
De afgelopen weken zijn we keer op keer getrakteerd op Eva Jinek die aan het begin van haar zondagmiddagprogramma met een biertje in de hand naar tafel loopt -- en daarbij keer op keer te laat kwam aanschuiven. Nu wordt nog meer tijd van het programma verspilt door alle gasten naar tafel te laten lopen. Waar is dit goed voor? Het blijft een rommeltje.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading