anp291025096 1

Lidewij de Vos stemt voor Tweede Kamer in parlementsgebouw

Nieuws29 okt 2025, 8:51

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
DEN HAAG (ANP) - Lijsttrekker van Forum voor Democratie Lidewij de Vos heeft gestemd in het gebouw van de Tweede Kamer in Den Haag. Rond 08.00 uur bracht De Vos haar stem uit bij het stemlokaal in het parlementsgebouw.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading