Links Amerika: ISIS is geen gevaar!

Nieuws21 sep 2014, 21:30

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Gaat u maar rustig slapen: ISIS is niet gevaarlijk en voor zover dat toch beweerd wordt, zijn het die 'scaremongering' Republikeinen weer. Ik zal u wel even instoppen, want ISIS doet u niks. Laat ze maar met rust, negeer ze maar. Dan komt het allemaal vanzelf weer goed!
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading