Mauro moet wel iets gaan presteren

Nieuws31 okt 2011, 10:07

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Hoe bedoel je, "druk"?
Aangezien heel Nederland hem nu kent moet Mauro zijn studie met bijzonder veel succes afronden. Het zou toch wat merkwaardig zijn als hij er niks van bakt, voor een zesje gaat, en na een paar jaar denkt 'het zal mij worst wezen'.
Kan toch niet gemakkelijk wezen voor zo'n jongen.
En dat, met dank aan de do-gooders van het CDA en de linkse oppositie. 
 
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading