Nóg meer Lama's-herhalingen

Nieuws•23 mrt 2014, 8:30

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Bij BNN zijn ze nog steeds niet klaar met het recyclen van onderbroekenlolprogramma De lama's. Kom op, omroep, je wordt grof betaald door de belastingbetaler. Het minste wat we daarvoor terug mogen verwachten is wat originele programmering, in plaats van al die ellende.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading