Nieuwsuur is propagandazender van Willem-Alexander en Maxima

Nieuws05 jul 2013, 21:00

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Oké, dat je een item wil maken over Prins Filip en daarbij af en toe laat refereren aan Willem-Alexander en Maxima. Lijkt me prima.
Maar om er de grote minutendurende Oranje-propagandashow van te maken? Da's dan ook weer een beetje overdreven, nietwaar.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading