NOS geeft milieupropaganda ruim baan

Nieuws27 aug 2014, 8:30

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
De milieuorganisatie Natuur & Milieu kreeg gisteren een paar minuten zendtijd bij NOS op 3. Restaurants moeten doggybags aanbieden, vindt de milieuclub, want anders zouden we alleen maar voedsel verspillen. Nu is er niks mis met een doggybag (behalve als het wordt verplicht), maar wel met het feit dat NOS op 3 geen enkele kritische vraag stelt en maar al te graag zendtijd geeft aan dit soort 'duurzame' initiatieven. Daar is niks journalistieks aan. Dit is gewoon milieupropaganda.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading