NOS op 3 wil een Stasi-kastje

Nieuws23 feb 2012, 15:39

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Mensen die door een derde laten controleren hoe ze precies in de auto rijden.. door middel van het aanbrengen van een kastje.. dat kan alleen maar leuk zijn toch?
Natuurlijk wordt er niets gezegd over privacy-gevaar, of die irritante belerende vingertjes in de auto. de NOS slaat de plank dus weer eens volledig mis.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading