NOS vaag over geweld in Irak

Nieuws28 mei 2013, 15:45

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
NOS op 3 weet dat waarschijnlijk Al Qaeda aanslagen pleegt om de sjiitische regering van Irak te ondermijnen, maar dat de terreurorganisatie op die manier de soennitische bevolking probeert op te hitsen en een stromingenstrijd achter het geweld schuil gaat, meldt de staatsomroep niet.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading