NOS-verslaggever schiet Obama te hulp

Nieuws01 feb 2012, 19:28

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Oei! In Florida blijkt iemand ineens president Obama aan te vallen. Dat kan natuurlijk niet in zo'n NOS Journaal-reportage van Eelco Bosch-van Rosenthal en laatstgenoemde treedt dan ook direct op als woordvoerder en verdediger van de Democratische president.
Toch attent van 'm om neutrale journalistiek dood te verklaren, niet?
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading