NOS-weerman maakt 'grap' over overstromingen

Nieuws22 jun 2013, 15:45

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
In Canada zijn gisteren honderdduizend mensen geëvacueerd vanwege zware overstromingen. Het weerhield NOS-weerman Gerrit Hiemstra er niet van om een 'grappige' opmerking te maken. Bij de NOS doen ze kennelijk alles voor een 'leuk' bruggetje, zelfs als het zeer ongepast is.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading