anp240626077 1

NS: overal lege stations door ov-staking

Nieuws24 jun , 7:43

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
UTRECHT (ANP) - Het eerste beeld van NS naar aanleiding van de staking in het openbaar vervoer is dat stations overal in Nederland leeg zijn, meldt een woordvoerder. "Het is uitgestorven. Reizigers zijn goed geïnformeerd en zijn niet naar de stations gekomen."
Op Amsterdam Centraal zijn wel wat reizigers te zien. De airportsprinter van Amsterdam naar Hoofddorp rijdt wel.
De landelijke ov-staking duurt van 04.00 tot 08.00 uur.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading