Obama: koning van het geld

Nieuws17 feb 2012, 17:12

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
MEN ZEGT DAT DE REPUBLIKEINSE PARTIJ DE PARTIJ VAN HET GELD IS. Goed nieuws voor aanhangers van president Obama: dat is dus pertinente onzin. Alleen al in de maand januari heeft hij namelijk $29 miljoen ingezameld. Dat is meer dan welke Republikeinse kandidaat dan ook. Oh, en hij zal dit jaar waarschijnlijk beschikken over een campagnekas van 1 $miljard. Ja, dat leest u goed: van één miljard dollar. En maar afgeven op 'de rijken'. Tja.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading