Olieprijzen stijgen niet, de dollar daalt

Nieuws23 feb 2012, 9:00

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Stijgen de olieprijzen echt? Misschien niet. Je kan ook stellen dat het echte probleem is dat de waarde van de dollar daalt. Waarom zegt niemand daar wat van? Oh ja, Obama is er verantwoordelijk voor. En hij kan alleen maar goed doen. Toch? Goed, ik ga mijn auto op windenergie maar bestellen. De groeten!
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading