anp130526115 1

Ontsnapte cheetah Beekse Bergen gevangen, park weer open

Nieuws13 mei , 13:42

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
HILVARENBEEK (ANP) - De cheetah die woensdag ontsnapt was uit haar verblijf in Beekse Bergen is gevangen. Het park is weer open, laat een woordvoerster van het safaripark weten.
Het dier was ontsnapt, maar nog wel binnen het omheinde park. Inmiddels is de cheetah terug in haar verblijf. Uit voorzorg was het safaripark gesloten voor publiek.
Volgens de woordvoerster is de situatie niet gevaarlijk geweest voor personeel of andere dieren. Hoe het dier heeft weten te ontsnappen, is niet duidelijk. Daarnaar wordt in een later stadium onderzoek gedaan.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading