anp291025086 1

Ouwehand (PvdD) brengt stem uit op Den Haag Centraal

Nieuws29 okt 2025, 8:00

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
DEN HAAG (ANP) - Esther Ouwehand van de Partij voor de Dieren heeft gestemd op station Den Haag Centraal. De lijsttrekker liet haar stembiljet rond 07.35 uur in de stembus zakken.
De stembureaus voor de Tweede Kamerverkiezingen zijn om 07.30 uur door heel het land opengegaan. Op sommige plekken kon afgelopen nacht ook al worden gestemd.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading