Paul Witteman is voor de PvdA

Nieuws23 feb 2012, 14:33

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Wat lievv!
Diederik heeft zo'n leuk gezichtje en hij kan daarom prima hoofd zijn van de PvdA. Daarnaast staat de partij 'in het hart van de samenleving.' Really, now? Als je in de peilingen rond de 13 zetels staat, kan je dan zeggen dat je 'in het hart van de samenleving' staat?
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading