Proces van de geeuw is afgelopen

Nieuws01 jun 2011, 10:39

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Min of meer tenminste.
Op 9 juni zal de rechtbank de zaak werkelijk sluiten, om dan twee weken later met een vonnis te komen. De voorzitter van de rechtbank liet weten dat dit een "trucje" is om hem en zijn collega's meer tijd te geven. 
Om de één of andere reden voel ik me daar nou niet direct beter door. U wel? Waarom zou je in godsnaam meer tijd nodig hebben om te concluderen dat dit een fopproces is?
Overigens acht ik de kans nog steeds groot dat Wilders - terecht - wordt vrijgesproken. Ik kan me niet voorstellen dat een rechtbank Wilders en zijn 1,5 miljoen kiezers wil veroordelen. 
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading