anp070526109 1

Radboudumc neemt mogelijk besmette opvarende Hondius op

Nieuws07 mei , 12:25

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
NIJMEGEN (ANP) - Het Radboudumc heeft een opvarende van het cruiseschip Hondius opgenomen, die mogelijk besmet is met het hantavirus. Dat meldt het Nijmeegse ziekenhuis.
"Op de afdeling waar de patiënt is opgenomen, zijn passende isolatiemaatregelen genomen om verspreiding te voorkomen, conform internationaal afgestemde protocollen", staat in een bericht. "Het team is gespecialiseerd en getraind in de verzorging van patiënten met ernstige infectieziekten."
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading