Rebellen stelen gsm's passagiers MH17

Nieuws23 jul 2014, 16:00

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Barbaren.
Iets anders kun je die rebellen en hun vrienden niet noemen:

Enkele nabestaanden van de slachtoffers van rampvlucht MH17 hebben iemand met een Oost-Europees klinkende stem aan de lijn gekregen toen ze het gsm-nummer van hun omgekomen dierbaren nogmaals draaiden. Dat heeft een geschokte nabestaande aan de Nederlandse krant De Telegraaf laten weten.

Het wangedrag van die figuren is nauwelijks te bevatten. Eerst schieten ze een passagiersvliegtuig uit de lucht, vervolgens plunderen ze de rugzakken en koffers. Want ach, die mensen zijn toch al dood; wat maakt het uit?
Het is en blijft bespottelijk dat Nederland en/of Oekraïne dat deel van het land niet al lang hebben bezet. 
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading