Romney: NASCAR? Nee, daar kijk ik niet naar

Nieuws27 feb 2012, 11:42

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Het blijft vermakelijk om te zien hoe gemakkelijk Romney domme uitspraken doet over zijn geld (en dat van zijn kennissen). Toen men hem vroeg of hij vaak NASCAR keek antwoordde hij: 'Nee, niet zo vaak, maar een paar van mijn vrienden zijn eigenaar van een NASCAR-team. Hehe. "Houd je van voetbal? Niet echt, maar enkele vrienden zijn eigenaar van een paar profclubs." Out of touch indeed..
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading