Softdrugs is Nederlandse traditie, aldus NOS op 3

Nieuws14 mrt 2012, 11:00

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Is het al zo treurig gesteld met de Nederland dat we inmiddels 'coffeeshops' als cultureel erfgoed aan het beschouwen zijn?
Dit kabinet is de positie van onze hoofdstad aan het verkwanselen, lijkt NOS op 3, te zeggen, doordat ze de wietpas willen invoeren. Straks loopt Amsterdam al die stonede hippies nog mis! Dat moeten we voorkomen, toch? Juist.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading