Talkshowhost van de Democraten vindt Obama net de Kerstman

Nieuws23 jun 2013, 10:32

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Geen wonder dat hij altijd zo kritiekloos het Witte Huis nablaat, en zelfs vertrouwt met..uh.. alle telefoongegevens van de verdomde hele wereld. Obama is de Kerstman, dus in en in goed!
En dan verwijten Democraten de Republikeinen dat zij in een compleet andere wereld leven...
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading