Stel DDS in als voorkeursbron op Google.
Voeg DDS toe op GoogleVitesse vangt de hoofdprijs voor Wilfried Bony. Swansea City betaalt volgens De Telegraaf zestien miljoen euro voor de spits. Dat is inclusief bonussen. Tien dagen geleden maakte het kamp van Bony de transfer naar Swansea City te vroeg wereldkundig en sprak het van een bedrag van twaalf miljoen euro. Vitesse was sindsdien standvastig: voor minder dan vijftien miljoen euro mocht Bony niet weg.
Loading