Wat doet Obama met al dat belastinggeld?

Nieuws21 jul 2012, 8:30

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
We hebben weer een nieuwe video van het Mitt Romney-team: wat doet president Barack Obama toch met al dat belastinggeld? Och, hij smijt ermee over de balk alsof het niets is. De economie stimuleren? Yeah right.
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading