Weinig kijkers voor vakantieprogramma Human

Nieuws14 aug 2014, 21:30

Wilt u DDS vaker zien?

Stel DDS in als voorkeursbron op Google.

Voeg DDS toe op Google
Echt iedere publieke omroep heeft wel een paar vakantieprogramma's. Zo ook Human. Maar bijna niemand kijkt ernaar. Sowieso zijn vakantieprogramma's een totale verspilling van belastinggeld, maar als je dan een programma maakt voor slechts 85.000 kijkers, dan is het al helemaal weggegooid geld. Want dat reis je met een complete cameraploeg de hele wereld over zonder dat het zich - figuurlijk - terugbetaalt in het aantal kijkers. Kunnen we niet eens kappen met al die onzinnige vakantieprogramma's?
Ga verder met lezen
loading
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten

Loading